۱۵ تیر ۱۴۰۳ | 22:17
کد خبر : 172603

نقش کلیدی هلدینگ سرمایه گذاری پارسیان در توسعه زنجیره فولاد خراسان رضوی

رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع فولاد و مواد معدنی مشهد، از نقش برجسته هلدینگ سرمایه گذاری پارسیان در توسعه زنجیره فولاد استان خبر داد و بر اهمیت سرمایه‌گذاری‌های جدید تأکید کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ امیررضا رجبی با حضور در غرفه هلدینگ سرمایه گذاری پارسیان ضمن عرض خیر مقدم به بازدید کنندگان هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی مشهد گفت: استقبال بی نظیر علاقمندان، دانشجویان و سرمایه گذاران در این نمایشگاه نشانه بارز توانمندی‌های استان خراسان در حوزه صنعت و صنایع معدنی است.

رجبی در ادامه با اشاره به مجموعه‌هایی که در قالب شرکت‌های کنسرسیوم پیمانکاری در حوزه استخراج و عرضه فعالیت می‌کنند و نقش مهمی در توسعه زنجیره فولاد ایفا می کنند، ادامه داد: مجموعه‌ هلدینگ سرمایه گذاری پارسیان و شرکت های زیر مجموعه‌ آن، به ویژه در استان خراسان رضوی و در منطقه ویژه معدنی سنگان، به دلیل تولید گندله و کنسانتره جایگاه ویژه‌ای در تکمیل زنجیره فولاد کشور دارند.

رجبی نقش مؤثر مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری پارسیان در زنجیره فولاد را بسیار مهم خواند و ابراز امیدواری نمود این توسعه ها بایستی در استان خراسان رضوی گسترده تر باشد.

رئیس صنعت ، معدن و تجارت استان خراسان رضوی در خاتمه تصریح کرد: واقعیت این است که از سنگی که استفاده می‌شود باید آن زنجیره کامل شود و در برنامه پنج ساله‌ای که داریم، از ظرفیت‌های مجموعه پلکانی نیز بهره‌مند خواهیم شد.

گفتنی است؛ شرکت اپال پارسیان سنگان به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدیگ سرمایه گذاری پارسیان و فعال در حوزه فولاد کشور با هدف ارتقاء تکنولوژی وابسته به صنعت فولاد و آشنایی با آخرین و بروزترین دستاورد های نوین فعالین عرصه فولاد کشور در نمایشگاه مذکور حضور دارد.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی مشهد ۱۴۰۳ از ۱۲ لغایت ۱۵ تیرماه در مشهد برگزار می گردد.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ