۱۳ تیر ۱۴۰۳ | 14:46
کد خبر : 172350

پیام دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت 14 تیرماه؛

روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 14 تیر ماه؛ روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها ، ضمن گرامیداشت این روز، پیامی را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

به گزارش برداشت روز،  یکی از اهداف و آرمان‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران توسعه، آبادانی و رونق اقتصادی روستاهای کشور در اقصی نقاط کشور می‌باشد؛ چرا که بخش کشاورزی و دام‌داری سهم بزرگی در تولید ناخالص ملی و کمک به پیشرفت و توسعه کشور دارد. لذا دهیاری‌ها به عنوان میانجی و نماینده دولت در روستاها و یکی از نهاد‌های جدید در توسعه روستایی است که در دهه اخیر جهت اداره و مدیریت توسعه روستایی ایجاد شده است. اگر توسعه بر مبنای نیاز مردم انجام شود، مناسب‌تر و صحیح‌تر خواهد بود که این کار در سطح محلی توسط دهیاری‌ها انجام گیرد. از این رو دهیاری به عنوان نماینده دولت در روستاها نقش بسزایی در حل و فصل مشکلات و مسایل روستاییان و انعکاس آن به دولت برعهده دارد.

پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه دهنده خدمات مالی و بانکی در روستاها همکار و حامی اصلی دهیاران برای نیل به اهداف دولت در بخش روستایی کشور می‌باشد که از طریق بیش از ۶ هزار باجه روستایی در این زمینه ایفای نقش می‌نماید و با بهره گیری از نقاط دسترسی ایجاد شده برای مردم جهت بهره‌مندی از انواع خدمات بانکی، نقش موثری در صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها و کاهش سفرهای بین شهری داشته و با تجهیز و تخصیص بهینه منابع مالی و پولی روستایی به توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت از روستاها به شهرها کمک شایانی می‌نماید.

لذا اینجانب فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها را که یادمان پاسداشت خادمان مام و میهن در شهرها و روستاها می‌باشد به عموم مردمان، مدیران و کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ذینفعان، مشتریان، کارکنان و مسئولان باجه‌های بانکی روستایی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ