۱۳ تیر ۱۴۰۳ | 14:43
کد خبر : 172344

بهترین های گوشی سامسونگ از سایت برداشت روز

بهترین های گوشی سامسونگ.

بهترین های گوشی سامسونگ از سایت برداشت روز:

Galaxy A15 4G
حقیقتاً این گوشی فراتر از قیمتش عمل می‌کند. از اولین و جالب‌ترین موضوع در مورد گوشی A15 می‌توان به این مورد اشاره کرد که نمایشگر آن به پنل سوپر امولد مجهز شده است و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این موضوع واقعاً ارتقای بزرگی نسبت به محصول قبلی در نظر گرفته می‌شود. در ضمن سامسونگ برای این گوشی تراشه Helio g99 را انتخاب کرده که سال گذشته نام آن را در مشخصات ای-۲۴ شاهد بودیم.

این تراشه هم از نظر عملکرد، این گوشی را به دستگاه قدرتمندتری تبدیل کرده است و هم به دلیل مصرف انرژی بهینه‌تر، باعث شده تا ماندگاری شارژ خوبی را هم ارائه کند. همه این موارد در کنار قیمت خوب، موضوعیست که سبب می‌شود کاربرانی که در این رنج قیمت به فکر خرید دستگاه جدید افتاده‌اند، به این محصول نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

گوشی سامسونگ Galaxy A15

 

Galaxy A25
سامسونگ با عرضه این گوشی نشان داده که این بار برای شکست برندهای چینی خوش قیمت در کلاس اقتصادی دست بکار شده است. نمایشگر این مدل در این کلاس قیمتی شما را شگفت زده خواهد کرد. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED استفاده کرده که با روشنایی عالی ۱۰۰۰ نیتی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی تجربه کاربری خوب را کامل کرده است.

در قسمت سخت‌افزار نیز از تراشه خوب اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده شده که با لیتوگرافی ۵ نانومتری، نه تنها برای انجام کارهای روزانه کارآمدست، بلکه حتی پرفورمنس گیمینگ بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

در قسمت دوربین گوشی A25 هم شاهد دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که در این کلاس قیمتی عملکرد رضایت بخشی دارند و می‌توانید تصاویر زیبایی با آن‌ها خلق کنید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۲۵ واتی نیز تکمیل کننده مشخصات یکی از خوش‌قیمت‌ترین و بهترین‌های سامسونگ است.
این پکیج برای کاربرانی که دنبال یک گوشی اقتصادی و همه کاره می‌گردد، واقعاً عالی و وسوسه‌کننده به حساب می‌آید.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ