۱۲ تیر ۱۴۰۳ | 22:02
کد خبر : 172260

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت روز تکریم بازنشستگان

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اهمیت ارج نهادن به بازنشستگان، آنان را گنجینه‌های زندگی بخش و نماد عزت نفس و توانمندی دانست و بر نقش مهمشان در توسعه و موفقیت بیمه آسیا تأکید کرد.

 

به گزارش برداشت روز، مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اهمیت ارج نهادن به بازنشستگان، آنان را گنجینه‌های زندگی بخش و نماد عزت نفس و توانمندی دانست و بر نقش مهمشان در توسعه و موفقیت بیمه آسیا تأکید کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است

به نام خدا

تکریم بازنشستگان، قدردانی از تجربیات گرانبها و اندوخته‌های گرانقدری است که امانت داری را به ما آموخته اند. بازنشستگی شروعی دوباره از نقش آفرینی تاثیر گذاربرای یکی دیگر از مراحل زندگی‌ انسان ها ست و گرامیداشت بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای زندگی بخش، نکو داشت دریای عزت نفس، اعتبار و توانمندی این بزرگان است.

تلاش ارزشمند همکاران بازنشسته بیمه آسیا در مسیر توسعه و موفقیت بزرگ ترین بیمه خصوصی را ارج نهاده و منت دار خدمات ماندگار این عزیزان هستیم.

ضمن گرامیداشت ۱۲ تیر ماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، متواضعانه ارادت و محبت خانواده بزرگ بیمه آسیا را محضر گرانقدر همکارانی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، تقدیم می دارم و آرزومندم ذیل عنایات خداون سبحان، درتمامی مراحل زندگی، موفقیت و سربلندی همراهشان باشد.

مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ