۱۲ تیر ۱۴۰۳ | 14:48
کد خبر : 172129

بهترین گوشی سامسونگ از سایت برداشت روز

به گزارش برداشت روز،  ما اینجا قصد داریم چندین مدل از بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب با امکانات بسیار خوب را به شما معرفی کنیم:

Galaxy A05
اقتصادی‌ترین خریدی که با توجه به ارزش خرید در این برند می‌توانید داشته باشید، “A05” است. در این رنج قیمت، بیشتر برای کاربران مهم است تا محصولی در اختیار بگیرند که در کنار نمایشگر بزرگ، از جک هدفون و اسلات کارت حافظه هم پشتیبانی کند که تمام این موارد در مشخصات این گوشی جای گرفته‌اند.

البته نمی‌توان از ماندگاری شارژ هم گذشت. سامسونگ برای این که گوشی A05 از نظر ماندگاری شارژ هم خوب عمل کند، برای آن باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری را انتخاب کرده است که با استفاده معمولی ماندگاری شارژی حتی بیشتر از یک روز هم ارائه می‌دهد. البته توجه داشته باشید که این مدل، بهترین موبایل سامسونگ برای اجرای بازی‌ها نیست و اگر می‌خواهید یک گوشی اقتصادی مناسب بازی پیدا کنید، مدل‌های دیگر انتخاب‌های بهتری خواهند بود.

گوشی سامسونگ Galaxy A05

 

Galaxy A05s
اگر بودجه کمی بیشتری نسبت به مدل قبلی کنار گذاشتید و بهترین مدل در کلاس اقتصادی را می‌خواهید، گوشی سامسونگ A05s یکی از گزینه‌های خوب و مورد استقبال در سطح جهانی است. این مدل با اندروید ۱۳ عرضه شده و از نسخه بعدی این سیستم عامل هم پشتیبانی خواهد کرد.

از امکانات آن که ما به عنوان یکی از بهترین مدل‌ها در کلاس اقتصادی معرفی کردیم، می‌توان به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی با لنزهای فرعی ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق اشاره کرد. البته این گوشی از یک امتیاز خرید دیگر، یعنی پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز برخوردار است که در کنار نمایشگر با رزولوشن HD، تجربه بصری خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند.

توصیه ما این است که در این رنج قیمت به دنبال محصول گیمینگ نگردید، اما با این حال، اگر نمی‌توانید بیشتر از این هزینه پرداخت کنید، این مدل کمی می‌تواند شما را در این بخش راضی کند. سامسونگ برای این گوشی تراشه Snapdragon 680 را انتخاب کرده که از عهده اجرای گیم‌های سبک به خوبی برمی‌آید و خبر خوب هم اینکه بازی محبوبی مثل کالاف را در تنظیمات گرافیکی پایین اجرا می‌کند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی