۱۱ تیر ۱۴۰۳ | 15:11
کد خبر : 171996

رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه در بازدید از نمایشگاه الکامپ

صیانت از حقوق بیمه گران و فناوران از راهبردهای اصلی نهاد ناظر است

در سومین روز نمایشگاه الکامپ با محوریت اینشورتک ها، دکتر علی استادهاشمی از غرفه های فناوران بیمه ای و بیمه گران فناور، بازدید کرد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر استادهاشمی در جریان این بازدید با تاکید بر این نکته که شبکه فروش در صدر اولویت های نهادناظر صنعت بیمه قرار دارد، اظهار داشت: ارتباط فناوران و بیمه گران باید به گونه ای تعریف شود که به نمایندگان و ارکان دیگر شبکه فروش، لطمه ای وارد نشود.
رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در حوزه های فین تک، اینشورتک و دیگر فناوری های نوین، خاطرنشان کرد: تسهیل عملیات بیمه گری از مرحله صدور بیمه نامه تا پرداخت خسارت از برنامه های راهبردی است که با تکیه بر فناوری و رشد بیمه گران الکترونیکی، امکان پذیر خواهد بود.
سکاندار صنعت بیمه، روند حرکت صنعت بیمه در حوزه های دیجیتالی را رضایت بخش دانست و از فعالان حوزه های بیمه و فناوری خواست تا در دستیابی به افق های تعیین شده و نقشه راه دیجیتالی صنعت بیمه کمک کنند.
وی طرح های جدید بیمه گری را برای ایجاد فضای همگانی سازی خدمات و محصولات بیمه ای، راهگشا توصیف کرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو آشنایی بیشتر آحاد جامعه با مزایا و پوشش های متنوع آن است و اقبال جامعه به فضای دیجیتالی، تحقق این امر را میسر خواهد کرد.
گفتنی است تا لحظه تنظیم و ارسال این خبر رئیس کل بیمه مرکزی در سالن هفت نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد و از تمامی غرفه ها بازدید خواهد کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ