۱۰ تیر ۱۴۰۳ | 15:46
کد خبر : 171850

بهترین مدل سامسونگ در سری F از سایت برداشت روز

به گزارش برداشت روز،  چند وقتی می‌شود که سامسونگ خط تولید جدیدی را نیز به نام F راه‌اندازی کرده است. ما به معرفی مدل بالا ترین گوشی سامسونگ از این خط تولید می‌پردازیم.

Galaxy F54 5G
این مدل شاید یکی از بهترین مدل‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۳ از این خانواده باشد که با داشتن نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED Plus و رزولوشن +Full HD، در کنار نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی ایده‌آل وب‌گردی و بازی کردن است. قابلیت اتصال ۵G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، f54 را تبدیل به بالا ترین گوشی سامسونگ از سری F کرده است.

با استفاده از تراشه Exynos 1380 نیز عملکرد قابل قبولی را از این گوشی در کلاس خود انتظار داریم که البته در کنار باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری آن تجربه کاربری خوبی را از خود به جا می‌گذارد.

Galaxy F23
این گزینه اقتصادی با اینکه با نمایشگر TFT LCD و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی عرضه شده است، اما به واسطه ارزش خرید بالایش، در لیست بهترین های سامسونگ قرار دارد.

دوربین‌های سه‌گانه این مدل با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، گوشی f23 را به گزینه‌ای جذاب برای خرید تبدیل کرده است. البته این گوشی فعلاً در هند عرضه شده و هنوز برای ایرانیان در دسترس نیست.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ