۰۹ تیر ۱۴۰۳ | 16:36
کد خبر : 171722

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری از سایت برداشت روز

اگر بخواهید یک گوشی با باتری فوق‌العاده و قیمت متعادل پیدا کنید، در لیست بهترین گوشی سری m سامسونگ می‌توانید مدل ایده‌آل خود را بیابید.

به گزارش برداشت روز،  بد نیست بدانید که سری M به داشتن باتری‌های بزرگ مشهورست، لذا عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر ظرفیت باتری به مدل‌های این سری می‌رسد.

Galaxy M55
این مدل با وزن ۱۸۰ گرمی و نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد پلاس، ترکیبی موفقی از وزن کم و صفحه نمایش بزرگ را به نمایش می‌گذارد. کمپانی در بخش سخت‌افزار نیز از تراشه اسنپ‌دراگون ۷ نسل ۱ استفاده کرده که با پردازنده ادرنو ۶۴۴، امتیاز نسبتاً قابل قبولی را در تست آنتوتو به خود اختصاص داده است. هرچند شاید ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این مدل به بقیه مدل‌ها شبیه باشد، ولی معمولاً این سری از شارژدهی نسبتاً بهتری برخوردارند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این مدل تصاویر قابل قبولی را ثبت و در بخش فیلم برداری نیز از کیفیت ۴K پشتیبانی می‌کند. نکته جالب توجه این مدل در لیست بهترین مدل های گوشی سامسونگ استفاده از لنز ۵۰ مگاپیکسلی در دوربین سلفی است.

Galaxy M34
یکی دیگر از گوشی های خوب سامسونگ که با نمایشگر ۶.۵ اینچی، نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن +Full HD، وب‌گردی و فیلم دیدن را برای شما لذت بخش‌تر از همیشه می‌کند، گلکسی M34 نام دارد. دوربین سه‌گانه این مدل با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسل عرضه شده است. باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپری آن که با شارژر ۲۵ واتی شارژ می‌شود، از دیگر ویژگی‌های بارز این گوشیست که توجه شما را به خود جلب می‌کند.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ