۰۸ تیر ۱۴۰۳ | 23:17
کد خبر : 171691

معرفی بهترین های سامسونگ از سایت برداشت روز

حتی اگر تابحال با نمایشگر بزرگ سروکار نداشتید، خیلی سریع به زد فولد ۵ عادت خواهید کرد. مخصوصاً که اسکرول کردن در سایت‌ها، فیلم دیدن، بازی کردن و قابلیت‌های چند پنجره‌ای آن، تجربه فراتر از گوشی‌های معمولی را برایتان به ارمغان می‌آورد. سامسونگ در این زمینه، رقبایی نیز دارد. به همین دلیل هم هر سری، محصول تاشوی جدید خود را به مشخصات بهتری نسبت به نسل قبلی خود مجهز می‌کند.

به گزارش برداشت روز، حتی اگر تابحال با نمایشگر بزرگ سروکار نداشتید، خیلی سریع به زد فولد ۵ عادت خواهید کرد. مخصوصاً که اسکرول کردن در سایت‌ها، فیلم دیدن، بازی کردن و قابلیت‌های چند پنجره‌ای آن، تجربه فراتر از گوشی‌های معمولی را برایتان به ارمغان می‌آورد. سامسونگ در این زمینه، رقبایی نیز دارد. به همین دلیل هم هر سری، محصول تاشوی جدید خود را به مشخصات بهتری نسبت به نسل قبلی خود مجهز می‌کند.

در کل، با این‌که مدل تاشو را در دست افراد زیادی نمی‌بینیم، ولی از نظر طراحی کاملاً لوکس محسوب می‌شود. به طور کل، آنقدر کمپانی‌ها در عرضه این مدل‌ها کیفیت بالایی را در نظر می‌گیرند که عجیب نیست اگر این گوشی های خوب سامسونگ تا چند سال دیگر تعداد فوق‌العاده بیشتری از خریداران را به خود جلب کنند.

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5

Galaxy Z flip 5
به عنوان جذاب‌ترین و بهترین مدل گوشی تاشوی سامسونگ، زد فلیپ ۵ نسبت به نسل قبلی خود ارتقاهای زیادی داشته که ارزش هزینه بیشتر را برای آخرین مدل دارد. اول از همه، سامسونگ برای این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دوم را انتخاب کرده که حقیقتاً از “ZFlip5” یک دستگاه قدرتمند ساخته است. در ضمن نمایشگر ثانویه این گوشی هم فضای بزرگی از نمای پشتی را به خود اختصاص داده که کاربری را راحت‌تر می‌کند.

این مدل علاوه بر طراحی شیک، با مشخصات عالی در بخش دوربین، نمایشگر و سخت افزار، با قیمت کمتری نسبت به خانواده فولدها به فروش می‌رسد. یکی از مشخصات وسوسه کننده دیگر هم این است که به کمک نمایشگر ثانویه‌ای که در کنار دوربین اصلی قرار گرفته، می‌توان تصاویر سلفی بسیار باکیفیتی را با این گوشی سامسونگ مدل بالا ثبت کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ