۰۶ تیر ۱۴۰۳ | 15:04
کد خبر : 171465

وزیر کشور در آیین افتتاح ورزشگاه شهید آیت الله رئیسی:

ورزشگاه شهید آیت الله رئیسی نمایش قدرت ملت ایران و نماد مدیریت جهادی است

وزیر کشور گفت: ورزشگاه 30 هزار نفری شهید آیت الله رئیسی نمایش قدرت ملت ایران و نماد مدیریت جهادی است.

به گزارش برداشت روز،  وزیر کشور افزود: نهضت آبرسانی به روستاها یکی دیگر از خدمات ارزشمند دولت سیزدهم است؛ همچنین احیای واحدهای راکد از دیگر اقدامات بود و شهید آیت الله رئیسی با حضور در واحدهای تولیدی از نزدیک با کارگران صحبت می‌کردند؛ حتی در دوران کرونا این کار را انجام می‌دادند.

وی تصریح کرد: رشد اقتصادی از دیگر خدمات دولت سیزدهم است به طوری که نرخ رشد اقتصادی طی حدود سه سال به ۴.۵ درصد رسید و این نرخ رشد از همه کشورهای همسایه بالاتر است در حالی که کشورهای همسایه با تحریم‌ روبه‌رو نیستند.

 

به گفته وحیدی، نرخ بیکاری طی سه سال گذشته کاهش یافته و همچنین در حوزه اقتصاد دیجیتال، ارتباطات، نفت و گاز، انتقال آب، راه و … اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

وی اظهار کرد: اطمینان به خود، خدا و اعتماد به نفس و نداشتن احساس ضعف در مقابل بیگانه، از رموز موفقیت دولت سیزدهم است.

 

وی با یادآوری تشییع با شکوه آیت الله رئیسی بیان کرد: مردم از شهید رئیسی خداپرستی و ولایتمداری دیدند و در دولت این شهید بزرگوار کارهای زیادی انجام شده و پروژه‌های زیادی که چندین سال بر زمین مانده بود، با اقدامات جهادی و انقلابی آنها را تکمیل کردند که یکی از آنها همین ورزشگاه کرمان است.

 

وحیدی گفت: آیا برای راه‌اندازی این ورزشگاه رفتیم و در مقابل آمریکا تسلیم شدیم؟ خیر ما با کمال قوت از مقاومت دفاع کردیم و سربلند هم بودیم.

 

وزیر کشور با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه سیاست‌ خارجی دولت سیزدهم عنوان کرد: می‌توان بدون اتکا به آمریکا و قدرت‌های بزرگ کارها را پیش برد. چرا قدرت ملت را انکار کنیم؟ امریکایی‌ها همان بلایی که بر سر مردم غزه آوردند می‌توانستند بر سر مردم ایران بیاورند، اما جرات ندارند. اگر ایران این اقتدار را نداشت همان را برای ملت ایران می‌خواستند و احساس می‌کنند با قدرتی مواجه شدند که نمی‌توانند از پسش بر بیایند و این اقتدار ایران است و چرا نباید این را ببینیم.

 

وی افزود: امروز مردم ایران سربلند هستند و با داشتن شهید سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها در دنیا سربلندند و سوال اینجاست چرا حسادت می‌کنید؟

 

وحیدی بیان کرد: در آستانه انتخابات هستیم و نباید به هیچ وجه آنچه را آزمودیم و فهمیدیم، تکرار کنیم.

 

وی تصریح کرد: ما بر مبانی اسلام پا بفشاریم و این برای ما دنیا و آخرت می‌آورد و اینها (افتتاح پروژه‌ها) نمایشی از قدرت اصلی و باطنی ملت ماست که برپایه ایمان و استکبار ستیزی است.

 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم با تشریح پروژه‌هایی که در چند روز اخیر در استان افتتاح شده، اظهار کرد: در استان کرمان سه ورزشگاه در حال احداث است که امروز یکی از آنها به بهره‌برداری رسید.

وی از افتتاح آبرسانی به شهر رفسنجان از خط انتقال آب خلیج فارس در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: دولت سیزدهم در بدترین شرایط اجتماعی و اقتصادی، دولت را تحویل گرفت، اما طی این سه سال فقط در ایت استان پروژه‌های زیادی تکمیل و اجرا شده است.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ