۰۱ تیر ۱۴۰۳ | 14:56
کد خبر : 170863

بهترین گوشی سامسونگ در کلاس فلگ‌شیپ‌ها

سایت برداشت روز، زمان تصمیم برای خرید یک مدل جدید، با انبوهی از پیشنهادات روبرو می‌شویم که البته انتخاب کلاس قیمتی مورد نظر به خرید آسان شما کمک می‌کند. به عنوان مثال، اگر به دنبال مشخصات پرچمداران هستید و از عهده هزینه‌ای حدود ۶۰۰ دلار به بالا هم برمی‌آیید، تنها باید به مدل‌های سری S نگاه بیندازید. البته در خانواده گوشی‌های تاشوی این برند هم (سری Z) محصولات لوکس و مناسب خاص‌پسندان دیده می‌شود.

Galaxy S24 Ultra
در حال حاضر، بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ که قدرت به چالش کشیدن دیگر برندها را دارد، این مدل است. ارتقای دوربین تله‌فوتو به لنز ۵۰ مگاپیکسل و انتخاب تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سوم، از بهترین بروزرسانی‌های این محصول نسبت به نسل قبلی آن شمرده می‌شود. اس ۲۴ اولترا در تمام بخش‌ها به بهترین مشخصات سال ۲۰۲۴ مجهز شده و هوش مصنوعی هم ویژگی‌های جدیدی را به قابلیت‌های آن افزوده است.

قیمت ویژه: ۲۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

 

کیفیت فیلمبرداری و عکاسی حرفه‌ای در کنار زوم عالی، تجربه بی‌نظیری را برای دوستداران عکاسی رقم می‌زند. علاوه بر این، اسپیکرهای استریوی قدرتمند این گوشی، شما را شگفت‌زده می‌کند. همچنین استفاده از بدنه تیتانیومی و نمایشگر ۶.۸ اینچی LTPO AMOLED 2X به جذابیت بهترین مدل گوشی سامسونگ افزوده است.

پشتیبانی از قلم هوشمند، پردازش سنگین‌ترین بازی‌ها در کیفیتی عالی و… مشخصاتی هستند که این گوشی را به یک انتخاب همه‌چیز تمام تبدیل کرده است.

عموماً بهترین گوشی‌های این برند به خصوص در کلاس پرچمداران، در همه زمینه‌ها خوب عمل می‌کنند

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ