۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | 21:48
کد خبر : 170609

مدیرعامل پتروشیمی ایلام در نشست اربعین:

خدمات آبرومندی به زائران حسینی ارائه شود

داود جعفری‌فر؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در نشست اربعین گفت:در اربعین پیش‌رو خدمت‌رسانی به زائران حسینی در سطح آبرومندانه‌ای ارائه شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، با حضور‌ حجت‌الاسلام‌ میهن‌پرست؛امام جمعه چوار، دادستان شهرستان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام و اعضای کمیته فرهنگی مجتمع، نشست برنامه‌ریزی اربعین برگزار شد.

در این نشست داود جعفری‌فر؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه چوار و صنعت بزرگ پتروشیمی با افتخار میزبان قدوم مبارک زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین است گفت:خدمات آبرومند، درخور و ماندگاری در اربعین پیش‌رو توسط پتروشیمی ایلام به زائران ارائه خواهد شد.

جعفری‌فر ادامه داد: استان ایلام پایتخت خادمین اربعین است و مسیر چوار نیز از پرترددترین مسیرهای منتهی به مرز مهران است.

وی از استقرار موکب اصلی پتروشیمی ایلام در سطح شهر چوار‌ و حمایت از موکب‌های دارای مجوز از ستاد عتبات عالیات این شهرستان خبر داد و ادامه داد:این مجتمع صنعتی در روزهای قبل و بعد از اربعین در‌ راستای تکلیف مسئولیت اجتماعی خدمت‌رسانی به زائران ‌حضرت سیدالشهدا(ع) را بر عهده می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان چوار در این نشست با برشمردن برکات معنوی ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت:همه شرکت‌ها و دستگاه‌های سطح شهرستان به تناسب امکانات و تجهیزات در استقرار موکب‌ها تدابیر و‌ برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

علیپور؛ دادستان چوار نیز در این نشست بر لزوم برقرار امنیت و‌ آرامش در سطح موکب‌های شهرستان تاکید کرد.

در‌ ابتدای این نشست علیرضا معراجی دبیر کمیته فرهنگی مجتمع پتروشیمی ایلام گزارشی از اقدامات صورت گرفته در‌ اربعین حسینی سال گذشته و همچنین برنامه‌های‌ پیشنهادی برای برگزاری باشکوه کنگره عظیم اربعین و خدمت‌رسانی به زائران ارائه کرد.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ