۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | 15:00
کد خبر : 170379

معرفی کامل گوشی های سامسونگ در سایت برداشت روز قسمت اول / رنج های قیمتی متفاوت

به گزارش برداشت روز،  سامسونگ معمولا کیفیت ساخت بالایی را در تولید گوشی‌های خود در نظر می‌گیرد، به عنوان نمونه گلکسی S23 و گلکسی S23 Ultra به‌عنوان گوشی‌های پرچمدار این شرکت از با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات بازار گوشی هوشمند هستند. وضعیت سامسونگ در بین گوشی‌های میان رده و پایین رده نیز بسیار خوب است و مدل‌هایی وجود دارد که کاربران با پرداخت مبلغ کمی می‌توانند از بهترین امکانات آن‌ها استفاده کنند. همه این موارد، این نکته را به خریداران می‌رساند که اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، این برند برای تمام سلیقه‌ها و از همه لحاظ تنوع بالایی از محصولات را فراهم کرده است.

۱. سامسونگ گلکسی A05

سه عدد گوشی سامسونگ galaxy a05

نقاط قوت نقاط ضعف
باتری بادوام
قیمت مقرون به صرفه
تنظیمات دوربین مناسب
عملکرد محدود
کیفیت نمایشگر معمولی
شارژ آهسته
سامسونگ گلکسی A05، یک گوشی هوشمند سطح پایه و جزو بهترین گوشی سامسونگ سری A است که ویژگی های ضروری را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. با داشتن صفحه نمایش ۶.۵ اینچی PLS IPS با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، تجربه بصری مناسبی را برای کلاس خود ارائه می دهد، اگرچه تراکم پیکسلی ممکن است واضح ترین جزئیات را ارائه ندهد.

این دستگاه با پردازنده Qualcomm Snapdragon 450 و پردازنده گرافیکی Adreno 506، وظایف روزمره را به راحتی مدیریت می کند، اما به دلیل مشخصات اولیه خود، با برنامه های کاربردی سخت یا چندوظیفه ای سنگین مبارزه می کند. این دستگاه دارای گزینه های رم ۲/۳/۴ گیگابایتی است که با انواع حافظه ۳۲/۶۴ گیگابایتی جفت شده است که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

تنظیمات دوربین شامل یک سیستم پشتی دوگانه با لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های مناسبی با وضوح ۱۰۸۰p بگیرد. دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای سلفی های اولیه قابل استفاده است.

به طور کلی، گلکسی A05 دستگاهی مقرون به صرفه است که برای کاربرانی که به دنبال عملکردهای اساسی گوشی های هوشمند بدون نیاز به عملکرد بالا یا ویژگی های پیشرفته هستند، ارائه می دهد.

چرا باید گوشی سامسونگ گلکسی A05 را بخرم؟

مقرون به صرفه بودن: گوشی سامسونگ گلکسی A05 یک پیشنهاد جذاب برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند بدون شکستن بانک هستند. قیمت مقرون به صرفه این محصول را به انتخابی ایده آل برای خریدارانی که از بودجه کمی برخوردارند تبدیل می کند.
عمر باتری طولانی: این گوشی با باتری قوی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، طول عمر را در استفاده روزانه تضمین می کند. بدون نیاز به شارژ مجدد، از مرور طولانی، پخش جریانی و ارتباط لذت ببرید.
مجهز بودن به ویژگی های اساسی: با وجود قیمت مقرون به صرفه، گلکسی A05 عملکردهای ضروری را به خطر نمی اندازد. از تنظیمات مناسب دوربین گرفته تا عملکرد قابل اعتماد برای کارهای روزمره، اصول اولیه را پوشش می دهد بدون اینکه کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

تجارتخانه آراد برندینگ