۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | 02:01
کد خبر : 170240

انتصاب «سرپرست معاونت شعب» بانک دی

علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، طی حکمی «سرپرست معاونت شعب» بانک دی را منصوب کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در مراسمی با حضور همت‌الله حسین‌زاده، عضو هیأت‌مدیره بانک، امجد خضری، سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی و جمعی از مدیران امور شعب، حکم انتصاب جلیل بی‌نظیر به عنوان «سرپرست معاونت شعب» بانک دی ابلاغ شد.

در این مراسم همت‌الله حسین‌زاده ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران شعب در مسیر تحقق اهداف بانک گفت: «امور شعب» و «بازاریابی» دو رکن تاثیرگذار در صنعت بانکداری هستند که در صورت هماهنگی و یکپارچگی فرایندی می‌توانند موفقیت را بانک رقم بزنند.

وی افزود: ارتقاء واحد امور شعب به سطح معاونت در ساختار سازمانی بانک دی یک تصمیم استراتژیک از سوی هیئت‌مدیره بانک بود که نتایج آن نیز در این مدت در رشد منابع و کاهش مطالبات بانک نمایان شده است.

حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد این انتصاب زمینه ای فراهم کند تا علاوه بر انتقال دانش و تجربه به کادر مدیریتی جوان امور شعب، زمینه جهش عملکردی شعب نیز فراهم شود.

در ادامه این مراسم جلیل بی‌نظیر ضمن قدردانی از اعتماد مدیریت و هیئت‌مدیره بانک گفت: امیدوارم با بهره‌گیری از تجربه و دانش همکاران جوان امور شعب و شبکه شعب بانک دی بتوانیم در مسیر اعتلای جایگاه بانک دی گام برداریم.همچنین علیرضا قیطاسی در حکمی دیگر، رضا مرغوب و بهرام ایزدموسی را به ترتیب به عنوان «بازرس ویژه » و «مشاور مدیرعامل » منصوب کرد.

 

تجارتخانه آراد برندینگ