۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | 16:45
کد خبر : 170127

مدیر عامل بیمه ایران :

شرکت نیازمند همدلی ، انسجام ، صمیمت و احترام است

مدیرعامل ورئیس هیات مدیره بیمه ایران ضمن ادای احترام به شهدای خدمت و تشکر از حضور رییس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران گفت:در شرایط فعلی شرکت نیازمند همدلی، انسجام، صمیمیت و احترام است.

به گزارش برداشت روز،  محمد رضا کشاورز روز پنجشنبه در همایش” همدلی برای موفقیت” افزود :در این همایش در یک فضای صمیمی چالشهای شرکت شناسایی و با کمک یکدیگر راهکارهای سازنده ای جهت رفع آنها تدوین خواهیم کرد.
ایشان هدف از برگزاری این همایش را تجدید روحیه و نشاط در بین همکاران عنوان کرد و تصریح کرد :در چنین همایش هایی تلاش میکنیم برنامه هایی را نیز جهت پیشبرد اهداف شرکت و رشد و تعالی آن تبیین نمائیم.
کشاورز از تمام مدیران خواست پس از اتمام همایش نتایج جلسه به سمع و نظر همکاران استانی رسانده شود .
مدیرعامل بیمه ایران در ادامه سخنان خود با اشاره به آمار و عملکرد شرکت گفت:در برخی شاخصها نیاز به بهبود داریم و میبایست با حرکت به سمت خرده فروشی سهم بازار بیمه ایران را افزایش دهیم .

کشاورز همچنین با اشاره به پیش بینی اولیه بودجه فروش سال ۱۴۰۳ از تدوین بودجه جدید برای استانها با رویکرد افزایش سهم بازار خبر داد و گفت: به استانهایی که این بودجه طلایی را محقق کنند پاداش ویژه تعلق می گیرد .
ایشان با تاکید بر اینکه شرکت باید یک سند راهبردی و استراتژی داشته باشد یادآور شد: بیمه یک بنگاه اقتصادی و تجاری است و باید یک برنامه عملیاتی داشته باشیم و برای رسیدن به تعالی تلاش نمائیم.
ایشان‌ خاطر نشان کرد :بیمه ایران دارای یک تمدن سازمانی است و در صنعت بیمه هیچ شرکتی قدمت و تمدن بیمه ایران را ندارد و برای رسیدن به این تمدن تلاشهایی صورت گرفته و همگان باید در حفظ و ارتقای آن سخت کوشش کنیم.
کشاورز با بیان اینکه تعداد بالای شعب و شبکه نمایندگی مزیت رقابتی بیمه ایران است ادامه داد:بیمه ایران دارای اصالت برند و کارکنان توانمند است که چشم انداز نهایی این شرکت عظیم باید مشخص باشد و همه ما دارای یک آرمان واحد باشیم و میبایست مفاد سند راهبردی شرکت که قبلاً تهیه شده است با تغییراتی که متناسب با کسب و کار است به روز شده و مورد استفاده قرار گیرد.
وی با تاکید بر حفظ کرامت انسانی افراد گفت :در هر بنگاه اقتصادی و تجاری با دو حوزه رفتاری و عملکردی مواجه هستیم که در ابتدای ورودم سعی کردم با آرامش ابتدا به حوزه رفتاری شرکت ، حفظ کرامت همکاران و به بهبود وضع معیشتی همکاران و بازنشستگان عزیز شرکت بپردازم.

کشاورز ادامه داد :در حال حاضر تمام تمرکزم درون سازمانی است و سعی کردیم دورانی بدون التهاب و با تمرکز بر اهداف ترسیم شده را آغاز نماییم و در این مسیر لازم است در برخی ناملایمات صبر کنیم.

کشاورز با بیان اینکه بیمه ایران یک شرکت اصیل است و هر رفتاری در آن قابل پذیرش نیست گفت:از همکاران در خواست میکنم با همدلی استاندارد رفتار فردی و سازمانی را بالا ببریم .
ایشان تاکید کرد:بیمه ایران دارای ظرفیتهای زیادی است که فرهنگ جدید با توجه به تمدن سازمانی باید حاکم باشد.
کشاورز در ادامه با بیان اینکه عملکرد شرکت باید از منظر اقتصادی تحلیل شود افزود :در ابتدا باید کار ستاد و صف از هم جدا باشد ،در اداره یک سازمان یا بنگاه اقتصادی، با سه ساحت حکمرانی ، مدیریتی و عملیاتی
روبرو هستیم که هر یک از این حوزه ها به صورت جدی باید بر ایفای نقش اصلی خود متمرکز شوند.
ایشان همچنین با تاکید بر اعتقاد کامل داشتن به تفویض اختیار به مدیران استانی گفت: برای سال پیشرو بر اساس متغیرهای کلان اقتصادی و ارزیابی عملکرد مدیران، بودجه برای استانها متغیر خواهد بود .
وی ادامه داد:با توجه به تغییرات مدل کسب و کار ضمن تسهیل فرایندهای بیمه گری کلیپ های تبلیغاتی آماده خواهد شد که فرایندهای بیمه گری به مردم اطلاع رسانی گردد.
کشاورز خاطر نشان کرد:حفظ بیمه گزاران فعلی ،فروش بیمه های زندگی با تمرکز طرح تکمیلی بازنشستگی و فروش بیمه خرد رویکرد جدید بیمه ایران است.

کشاورز حمایت از شبکه فروش را از الویتهای مهم و اصلی شرکت دانست و گفت:در حوزه سرمایه گذاری باید با رویکرد جدید نگاه کرد و در آینده نزدیک در حوزه اتومبیل یک خدمت جدید جهت رضایت بیمه گزاران رونمایی خواهد شد.

تجارتخانه آراد برندینگ