۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | 15:35
کد خبر : 169233

شرایط پیش فروش سایپا برای طرح جایگزینی خودرو فرسوده – خرداد ۱۴۰۳

شرایط پیش فروش محصولات سایپا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مطابق با بخشنامه‌های فروش دهه فجر و نیمه شعبان اعلام شد.

به گزارش سایت برداشت روز، طبق بخشنامه‌های فروش دهه فجر به شماره ۹۳۹۴۶۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ و نیمه شعبان به شماره ۹۴۱۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ منتشر شده از سوی سایپا، شرایط عرضه سه خودرو اطلس G، شاهین اتوماتیک و کوییک GXR-L برای آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال گذشته نسبت به پیش ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام کرده بودند و اطلاعات ایشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده‌اند، اعلام شده است.

در این طرح فروش، خودرو اطلس G با قیمت علی‌الحساب پیش پرداخت ۲۰۵ میلیون تومان، خودرو شاهین اتوماتیک با قیمت علی‌الحساب پیش پرداخت ۳۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کوییک GX-L با ترمز ESC با قیمت علی‌الحساب پیش پرداخت ۱۸۹ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است قیمت نهایی محصول بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه می‌شود. همچنین موعد تحویل این خودروها هفته پایانی مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

حائزین شرایط این طرح بعد از دریافت پیامک می‌توانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام نهایی و واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام نمایند.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ