۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | 15:29
کد خبر : 168940

دکتر بهشتی نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در سفر به استان خوزستان با آقای عطاردی مدیر شعب بانک صادرات استان دیدار و گفتگو کرد

دکتر بهشتی نژاد:
افزایش رضایت بیمه شدگان بانک‌صادرات در دستور کار تیم مدیریتی بیمه سرمد است.
کاهش مدت زمان پرداخت خسارت پاراکلینیکی به میانگین حدود ۴ روز
به‌کارگیری خانواده بزرگ بانک صادرات بخصوص بازنشستگان محترم در میز خدمت
امیدوارم استقرار شعبه بیمه سرمد در ساختمان جدید آغازگر فصلی جدید برای بیمه سرمد در استان باشد.

عطاردی مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان:
بی انصافی است اگر نگوییم وضعیت خدمت رسانی بیمه سرمد نسبت به گذشته بهتر شده است.
با توجه به ظرفیت استان، نمایندگان بیمه سرمد سهم بیشتری از بازار استان را از آن خود کنند.
تعداد نمایندگان فروش بیمه سرمد میبایست افزایش یابند.
تمام تلاش خود را در جهت راه‌اندازی میزهای خدمت خواهیم کرد.

بزرگ‌زاده معاون بازاریابی و شبکه فروش:
توسعهٔ شبکهٔ فروش و توانمندسازی نمایندگان از مهمترین استراتژی های شرکت

گرشاسبی معاون بیمه های زندگی بیمه سرمد:
به حداقل رسیدن مدت زمان پرداخت خسارت درمان با استقرار نرم‌افزار سیناد.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ