۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | 20:19
کد خبر : 168796

مدیرعامل سایپایدک:

استفاده از ظرفیت بانکی در فروش قطعات یدکی، جهش تولید را محقق می‌کند

مدیرعامل سایپایدک در نشست معرفی سامانه "صنف نو" بانک تجارت برای نمایندگی‌ها و عاملیت‌های سایپایدک گفت: استفاده از ظرفیت شبکه بانکی در فروش قطعات یدکی، گام موثری در جهت جهش تولید به شمار می‌رود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز، دکتر اردلان حسینی با اشاره به نامگذاری امسال به نام‌جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: گروه خودروسازی سایپا با سرلوحه قرار دادن این راهبرد مقام معظم رهبری، برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه تولید خودرو و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، مصوب کرده است و مهندس توسلی مهر، مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا نیز نگاه ویژه‌ای به ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا، همکاری مشترک سایپایدک و بانک تجارت در زمینه تامین قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش، مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شده است.

حسینی با اشاره به عبور از رکورد فروش قطعات یدکی در سایپایدک، گفت: با تلاش و کوشش همکاران و شبکه بزرگ عاملیت‌ها و نمایندگی‌ها، در اردیبهشت ماه توانستیم رکورد ۳۳ ساله فروش قطعات در سایپایدک را بشکنیم که این روند در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت و با کمک شبکه بزرگ خدمات پس از فروش می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی ادامه داد: به منظور افزایش قدرت خرید نمایندگی‌ها و عاملیت‌ها، از ظرفیت شبکه بانکی کشور هم‌ استفاده نموده و طی توافق با بانک تجارت، این فرآیند را به نحو احسن اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.

مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: یکی‌ از فعالیت‌های ما، همکاری مشترک با بانک تجارت است تا در تامین‌ و خرید قطعات خودرو، به صورت اعتباری از ظرفیت بانکی استفاده کنیم.

در ادامه این نشست، طرح “صنف نو” برای نمایندگی‌ها و عاملیت‌های سایپایدک تشریح شد.

بر اساس این طرح که با همکاری سایپایدک و بانک تجارت تدوین شده است، نمایندگی‌ها و عاملیت‌های سایپایدک می‌توانند از اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک برای افزایش ظرفیت خرید قطعات یدکی استفاده کنند و در آینده نزدیک، زمینه استفاده مشتریان گروه سایپا از این امکان برای پرداخت هزینه تعمیرات خودرو فراهم می‌گردد.

کاهش هزینه تولید، افزایش ظرفیت تولید، افزایش شفافیت، سرعت در تامین‌نقدینگی، نظم‌ بخشیدن به مدیریت زنجیره تامین و ایجاد اطمینان از محل مصرف منابع، از جمله ویژگی‌های این سامانه به شمار می‌رود.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی