۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | 15:02
کد خبر : 168547

تخصصی ترین مرجع قطعات یدکی با کیفیت، شناسا

اگر به دنبال خرید انواع قطعات یدکی اصل و باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌شود که به خرید از فروشگاه شناسا فکر کنید. این پاساژ اینترنتی یکی از بزرگ‌ ترین فروشگاه ‌هایی است که در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی با کیفیت و اصل فعالیت می‌کند.

بهترین قطعات یدکی را از شناسا بخرید

مراکز زیادی وجود دارند که قطعات یدکی انواع ماشین ‌های داخلی و خارجی را به فروش می ‌رسانند؛ یکی از بهترین آن‌ ها فروشگاه شناسا است. بهترین قیمت در سایت شناسا موجود بوده و قادر هستید در کمترین زمان ممکن محصول مد نظر خود را پیدا کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

چه محصولاتی در فروشگاه شناسا به فروش می‌ رسند؟

سوالی که شاید در ذهن افراد زیادی پیش ‌آمده باشد این است که چه محصولاتی در این فروشگاه به فروش می‌ رسند؟ باید گفت که در این مرکز اینترنتی آنلاین قادر هستید خاص‌ترین محصولات را پیدا کنید. دسته ‌بندی انواع محصولات این پاساژ اینترنتی به شرح زیر هستند.

انواع قطعات انتقال قدرت

یکی از مهم‌ ترین دسته‌ بندی ‌هایی که در این فروشگاه وجود داشته و توجه افراد زیادی را نیز به خود جلب کرده، قطعات انتقال قدرت هستند. باید گفت که این محصولات یدکی بیشترین اهمیت را برای یک خودرو داشته و می‌توانند به شکلی عالی در سرعت و پیشرانه آن تاثیر بگذارند.

دسته ‌بندی انتقال قدرت، خود به زیر مجموعه ‌های مختلفی دسته‌ بندی می‌شود. به طور مثال، محصولات انتقال نیرو، قطعات گیربکس و مجموعه کلاچ از انواع محصولاتی هستند که این فروشگاه درون خود موجود کرده است.

قطعات برقی و الکترونیکی

محصولات دیگری که می ‌توانید در این پاساژ آنلاین پیدا کنید، انواع قطعات برقی و الکترونیکی هستند. قطعات برقی یک ماشین اهمیت زیادی در عملکرد آن دارند؛ به ‌طوری ‌که با خراب ‌شدن یکی از آن ‌ها، موتور یا بخش‌های دیگر نمی‌ توانند به‌ درستی عملکرد خود را کامل کنند.

در این فروشگاه آنلاین محصولات مختلفی در این دسته ‌بندی وجود دارند؛ از انواع سنسور های ماشین رفته تا قطعات امنیتی و برق خودر. این قطعات شامل باتری، استارت، ECU، جعبه ‌فیوز، سنسور اکسیژن، سنسور های ترمز و سنسور های امنیتی رانندگی می‌ شوند.

انواع تسمه در خودرو

اگر بخواهیم دسته ‌ای دیگر از محصولات فروشگاه شناسا را با هم بررسی کنیم، قطعا تسمه ‌های اتومبیل یکی از مهم ‌ترین آن ‌ها هستند. تسمه در اتومبیل وظیفه انتقال قدرت از چرخ‌ دنده ‌های مختلف به یکدیگر را دارد.

برخی از این تسمه‌ ها نیز وظیفه هماهنگ ‌کردن قطعات مختلف موتور را دارند. از مهم‌ ترین این محصولات که در این پاساژ نیز وجود دارد باید به تسمه دینام، تسمه کولر، تسمه هیدرولیک، تسمه تایم و زنجیر تایم اشاره کرد. قادر هستید بهترین کیفیت این محصولات را در این فروشگاه پیدا کنید.

روغن و فیلتر های مختلف

اگر بخواهیم یکی از پر اهمیت ‌ترین قطعات یدکی که در هر خودرو وجود داشته و تاثیر زیادی در عملکرد آن دارند را به شما معرفی کنیم، قطعا روغن و فیلتر ها از پر اهمیت ‌ترین آن‌ها به شمار می ‌روند. می‌ دانیم که روغن در اتومبیل اهمیت زیادی داشته و عملکرد قطعات مختلف درون گیربکس و موتور را روان ‌تر می‌کند.

شما قادر هستید انواع پک تعویض روغن و فیلتر، روغن‌ترمز، روغن گیربکس، روغن ‌موتور، روغن هیدرولیک، گریس و انواع مکمل بنزین را از این مرکز اینترنتی تهیه کنید. همچنین باکیفیت ‌ترین فیلتر های اتاق، روغن، هوا و صافی بنزین نیز در این مرکز آنلاین موجود هستند.

انواع ضد یخ و مکمل سوخت

باید گفت که ضد یخ برای یک اتومبیل مهم است؛ علی‌ الخصوص در فصل سرما که دمای آب رادیاتور کاهش پیدا می‌ کند. شما باید در فصل ‌های سرد سال که احتمال یخ‌ زدن آب درون سیستم موتور و رادیاتور وجود دارد، از ضد یخ‌ ها استفاده کنید.

تنها به این شکل است که در روز های سرد اتومبیل به‌ راحتی کار می‌کند. اگر هم ماشین شما به سوخت بی ‌کیفیت حساس است، قادر هستید پس از هر بار سوخت ‌گیری مکمل‌ هایی را به سوخت آن اضافه کنید تا عملکرد ماشین بهتر شود. تمام این محصولات در شناسا موجود هستند.

مزایای خرید از پاساژ اینترنتی شناسا

شاید با خودتان فکر کنید که چرا باید به خرید از این پاساژ آنلاین فکر کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مزایای بسیار زیادی برای این کار وجود دارند. از پر اهمیت‌ ترین این مزایا باید به موارد زیر اشاره کنیم. تمام این موارد باعث شده اند تا مشتریان زیادی به این پاساژ مراجعه کنند.

قیمت مناسب محصولات

یکی از مهم ‌ترین مزایایی که با خرید از فروشگاه اینترنتی شناسا به دست می‌ آورید، قیمت مناسب محصولات یدکی و مکمل‌ ها است. محصولات یدکی برای مشتریان بیشترین اهمیت را داشته و به همین دلیل در بسیاری از شرایط به خرید آن‌ ها نیاز دارند.

به همین دلیل اگر قیمت محصولات اورجینال گران باشد، مشتری به ‌راحتی قادر به خرید آن‌ ها نخواهد بود. چنین موضوعی باعث شده تا ما در این فروشگاه بهترین محصولات اصلی و باکیفیت را با قیمتی مناسب و تخفیف ‌های جذاب به شما ارائه دهیم.

تنوع کامل از انواع محصولات

مشکلی که در بسیاری از فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد این است که اکثر آن‌ها توانایی تأمین تنوع گسترده از انواع محصولات را ندارند. به طور مثال، یک فروشگاه تنها برند خاصی از روغن ‌موتور یا لاستیک‌ ها را درون خود موجود می‌کند.

این موضوع مشتریان را محدود تر خواهد کرد؛ اما چنین مشکلی در شناسا وجود ندارد. ما در این پاساژ اینترنتی بهترین خدمات را به شما ارائه داده و برند های برتر ایرانی و خارجی را موجود کرده ‌ایم. کافی است به بخش محصولات رفته و از این تنوع مطلع شوید.

تحویل سریع سفارشات

اگر به ‌شدت به قطعه یدکی مد نظر خود نیاز دارید و توانایی خرید حضوری آن را ندارید، پیشنهاد می‌ کنیم که از این پاساژ اینترنتی خرید خود را انجام دهید. مشکل تحویل سفارشات در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین ‌شاپ ‌ها وجود دارد. چنین موضوع باعث نارضایتی مشتریان می ‌شود.

اما این مشکل در شناسا رفع شده است. در این پاساژ اینترنتی مسئولین فروش زیادی وجود داشته و در اسرع ‌وقت سفارشات مشتریان را آماده می ‌کنند. همچنین تمام سفارشات در سریع ‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می ‌شوند تا قادر به تعمیر اتومبیل مد نظر باشید. این موضوع باعث شده تا هیچ ‌کس نقد منفی به این فروشگاه نداشته باشد.

رپورتاژ آگهی

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ