۱۱ خرداد ۱۴۰۳ | 20:30
کد خبر : 168514

در هشتمین دوره اجلاس با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار؛

لوح و تندیس زرین رضایت مشتری در دستان پتروشیمی شیراز

گامی دیگر در جهت ارتقای سطح رضایت مشتریان با دریافت لوح و تندیس زرین توسط پتروشیمی شیراز در هشتمین دوره اجلاس با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز، درخشش پتروشیمی شیراز در تارک هشتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری بار دیگر مهر تاییدی بر تعهد این شرکت به مشتری‌مداری و جایگاه برتر آن در میان صنایع کشور بود.

این شرکت در هشتمین دوره این اجلاس که با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار برگزار شد، موفق به دریافت لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری گردید.

مهندس دعوتی مدیر محترم امور قراردادها و پیمانها شرکت در این اجلاس به نمایندگی از مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

مهندس حیدرنیا در پیامی ضمن تبریک دریافت این افتخار ، بر جایگاه ویژه مشتریان در این مجموعه تاکید کرد و اظهار داشت: “در پتروشیمی شیراز، همواره رضایت و خشنودی مشتریان در صدر اولویت‌هایمان قرار داشته و تمام تلاشمان بر آن است تا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، نیازها و انتظارات ایشان را به بهترین نحو برآورده سازیم.” وی در ادامه افزود: “دریافت این لوح و تندیس ارزشمند، حاصل تلاش و تعهد بی‌وقفه تمامی کارکنان خدوم این شرکت در راستای تحقق اهداف مشتری‌مداری است و ما را در مسیر ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریانمان مصمم‌تر خواهد کرد.”

هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آقای قاضی‌زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور، آقای حجت‌الاسلام صادقی معاون قوه قضاییه، آقای سعید محمد معاون سابق ریاست جمهوری در سازمان مناطق آزاد، آقای قوامی از مجلس، آقای سیاهکلی رئیس اجلاس از کمیسیون صنعت و جمعی از دانشگاهیان در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این اجلاس ضمن تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار، از تلاش‌های فعالان عرصه صنعت و تجارت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ مشتری‌مداری قدردانی گردید.

این رویداد مهم بار دیگر نشان داد که پتروشیمی شیراز با اتکا به تعهد و نوآوری، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان مشتری‌مداری در ایران حفظ کرده و همواره در مسیر ارتقای سطح رضایت مشتریان گام برمی‌دارد.

تجارتخانه آراد برندینگ