۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | 15:00
کد خبر : 168226

دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در همایش مدیران ارشد این بانک با رویکرد هوش بانکی تشریح کرد

مسیر فناورانه‌ بانک مسکن برای خانه دار شدن مردم/ صدور مجوزهای قانونی برای ۱۰۰ همت افزایش سرمایه

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در همایش سراسری مدیران ارشد در سال ۱۴۰۳ با رویکرد هوش بانکی، ضمن تسلیت مجدد شهادت آیت‌الله رییسی و دیگر شهدای خدمت گفت:‌ رییس جمهور شهید همواره پیش از تصمیم‌گیری، نظرات و پیشنهادهای کارشناسی را با دقت مورد بررسی قرار می‌دادند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ همایش دو روزه مدیران ارشد بانک مسکن در سال ١۴٠٣ با رویکرد «هوش بانکی» امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، اعضای هیات عامل، روسای ادارات کل، مدیران شعب استان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های تابعه در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

دکتر حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در نخستین روز این همایش ضمن خیر مقدم به مدیران بانک مسکن، فرصت هم‌اندیشی مجدد، بررسی عملکرد گذشته و چالش‌ها و فرصت‌های آینده را مغتنم شمرد و این همایش را با رویکرد هوش بانکی متفاوت‌ از گذشته و متضمن دستاوردهایی جدید برای مدیران این بانک دانست.

وی در این گردهمایی با اشاره به سلوک و رفتار رییس جمهور شهید گفت: از نزدیک شاهد تلاش‌ها و پیگیری‌های خستگی‌ناپذیر شهید آیت‌الله رییسی بودم؛ ایشان شیفته خدمت و پیگیر امور اقشار گوناگون مردم بودند و ضمن تحمل مشقات فراوان در مسیر مجاهدت، هیچ‌گاه از پای ننشستند و در حین خدمت به علو درجات الهی رسیدند.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه با نگاهی به رویکرد این همایش، به اهمیت توسعه فناوری‌های بانکی و سرعت و کیفیت بسترهای ارائه خدمات اشاره کرد و گفت: توسعه دیجیتالی یک بانک می‌تواند منجر به جذب بیشتر منابع و ارتقای جایگاه آن بانک شود. از این رو بانک مسکن در مسیر جدید فناورانه خود سعی دارد با تبیین هوش بانکی و بکارگیری آن در بانکداری دیجیتال به دستاوردهای نو و منحصر به فردی دست یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه ما در بانک مسکن افتخار می‌کنیم که با تمسک به شعار قرآنی خود عهده‌دار رفع مهمترین دغدغه جامعه و تحقق اصلی‌ترین شعار دولت مردمی هستیم و تک‌تک اقدامات و تلاش‌ها در این بانک مزین به ثواب الهی و دعای خیر مردم است.

دکتر حسینی افزود: وظیفه ماست که با تمام ظرفیت برای تداوم و به نتیجه رسیدن طرح «نهضت ملی مسکن» بکوشیم و نگذاریم این اراده بزرگ بر زمین بماند. از این رو از هیچ تلاشی در مسیر افزایش منابع فروگذار نخواهیم کرد و با تمام توان تا اختصاص ١٠٠ همت افزایش سرمایه به بانک مسکن که مجوزهای قانونی آن نیز صادر شده است، پیگیری خواهیم کرد.

وی در این خصوص گفت: اراده بزرگ و یکدلی همکاران، موجب رقم خوردن اتفاقات و حصول دستاوردهای بزرگ می شود. بنابراین به ‌رغم این که افزایش سرمایه هیچ بانکی در لایحه بودجه سال ١۴٠٣ دیده نشده بود؛ با پیگیری‌های مجدانه توانستیم مجوز قانونی این افزایش سرمایه بی‌بدیل در تاریخ بودجه‌ریزی کشور را کسب کنیم و به زودی این مبلغ به منابع بانک مسکن اضافه می‌شود تا فرصت‌های بیشتری برای تولید مسکن در کشور به ویژه تحقق کامل طرح نهضت ملی مسکن پدید بیاید.

وی ادامه داد: تمامی این تلاش‌ها و اقدامات با هدف خانه‌دار شدن ملت شریف ایران اسلامی و با نیت الهی پیگیری می‌شود و از نگاه بانکداری، در صورت تحقق هر چه سریعتر افزایش سرمایه بانک مسکن، این بانک به سرعت جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی کشور را خواهد یافت.

همایش مدیران ارشد بانک مسکن در سال ١۴٠٣ با رویکرد هوش بانکی تا فردا در مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

 

تجارتخانه آراد برندینگ