۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | 21:46
کد خبر : 168148

گام بلند آی بی شاپ برای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در شیراز

«رویداد گلستان سرمایه گذاری» به همت شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان ( آی‌بی‌شاپ ) و با حضور فعالین اقتصادی و بازار سرمایه در شیراز برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، در این رویداد پیمان باغچه سرا مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان ( آی‌بی‌شاپ ) ضمن تشریح برنامه‌های آی‌بی‌شاپ برای سرمایه‌گذاران، بر تقویت فعالیت های آبی بی شاپ در استان فارس تاکید کرد.

پیمان باغچه‌سرا با ابراز امیدواری در خصوص آینده سرمایه‌گذاری از بستر آی‌ بی‌شاپ عنوان کرد: رکود و تورم دو عنصر و عامل تهدید برای سرمایه‌ است که با سرمایه‌گذاری دقیق و حساب شده از طریق شرکت‌های معتبر و متخصص سرمایه گذاری نه تنها می‌توان از عوارض تورم یا رکود اقتصادی جلوگیری کرد بلکه می‌توان نرخ سوددهی سرمایه‌ها را در تراز قابل قبولی تثبیت کرد.

باغچه‌سرا در این نشست‌ها ضمن ارائه مشوق‌های توجیه پذیر در خصوص سرمایه‌گذاری، راهکارهای عملی برای جذب بیشتر سرمایه‌ها و هدف‌گذاری دقیق در این زمینه را با صاحبان سرمایه در میان گذاشت.

در ادامه نشست مدیران آی بی شاپ با سرمایه گذاران استان فارس ، مجتبی فنائی مدیر شعبه سوپرمارکت مالی آی‌بی‌شاپ در شیراز ضمن معرفی خدمات و محصولات آی‌بی‌شاپ، مزیت های سرمایه گذاری در صندوق طلای تابان تمدن و صندوق تدوام اطمینان تمدن را برای سرمایه گذاران تشریح کرد.

در این رویداد فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران نیز طی گفتگوی صمیمانه به بیان دغدغه ها و مسایل پیش روی آینده سرمایه گذاری پرداختند .

شایان ذکر است ، در این نشست ضمن آشنایی فعالین اقتصادی با قابلیت های آی بی شاپ در حوزه سرمایه گذاری و ترویج و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری درست و حرفه‌ایی نشست‌های متنوعی از سوی مدیران آی بی شاپ با اهالی بازارسرمایه و فعالان اقتصادی شیراز برگزار گردید.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ