به گزارش برداشت روز، شرکت امدادخودروایران در راستای ارایه خدمت به محصولات ایرانخودرو در محل مشتری در سراسر کشور با بهرهگیری از ۱۰دفتر منطقهای در استانهای مختلف به منظور سهولت دسترسی و ارایه خدمت به هموطنان آغاز به کار کرد.
ارتقای مهارت فنی امدادگران و گستردگی ناوگان امدادی
جذب امدادگران متبحر و بهروز نگهداشتن اطلاعات فنی آنان از طریق آموزشهای مستمر و به دنبال آن تجهیز سبد امدادرسانی با قطعات استاندارد به همراه دورنویسی خودروهای این شرکت مطابق با برند امداد خودرو ایران، از جمله مواردی است که در ابتدای فعالیت این شرکت انجام پذیرفت. با افزایش تولید و تنوع محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو، سبد قطعات امدادی نیز گستردهتر و تکمیلتر شد تا جایی که امدادگران این شرکت با مهارت کامل، موفق به انجام تعمیرات نیمهسنگین در محل نیز شدهاند. امدادگران توسط مجهزترین و گستردهترین ناوگان امدادخودرویی کشور با بیش از ۱۵۰۰ وسیله نقلیه امدادی به صورت شبانهروزی در تمام روزهای هفته مشغول خدمترسانی به دارندگان محصولات ایرانخودرو هستند.
مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته
پذیرشگران و کارشناسان فنی مرکز پاسخگویی امداد خودرو ایران و مرکز تماس ایرانخودرو با هدف ثبت درخواست و ارایه مشاوره فنی برای راهاندازی خودرو در محل بهصورت شبانهروزی و بدون تعطیلی مشغول خدمت هستند.
ارسال اطلاعات امدادگر و صورتحساب آنلاین
با هدف اطمینان مشتریان از دریافت خدمات امداد خودرو ایران، این شرکت رویه ثبت درخواست امداد را همزمان با ارتقای زیرساختهای نرمافزاری، ارسال کد و مشخصات امدادگر اعزامشده و همچنین صورتحساب اتمام کار به صورت سیستمی و آنلاین از طریق پیامک در دستور کار خود قرار داد تا امدادخواهان با آرامش خاطر بیشتری از تعرفه اجرت، قیمت قطعات تعویضشده و همچنین صحت مشخصات هویتی و موقعیت امدادگر اعزامشده، مطلع شوند.
تضمین قطعات و خدمات انجامشده
امداد خودرو ایران با استفاده از قطعات استاندارد و مورد تایید ارایهکننده خدمات پس از فروش ایرانخودرو (شرکت ایساکو)، علاوه بر خدمات ارایهشده از سوی امدادگران، قطعه مصرفی خودرو را نیز تضمین میکند تا امدادخواهان بدون نگرانی از مسایل جانبی، در سرتاسر کشور خدمات خودرویی مورد نیاز را با اعتماد و اطمینان خاطر درخواست کنند.
خدمات عمومی برای همه خودروها
علاوه بر خدمات تخصصی خودرویی برای دارندگان محصولات ایرانخودرو، شرکت امداد خودرو ایران «خدمات عمومی» را نیز در شبکه خدمات خود قرار داده است تا سایر خودروهای سواری نیز از خدماتی مانند حمل استاندارد خودرو، تعویض باتری، اتصال باتری کمکی، پنچرگیری و غیره (که به قطعه تخصصی نیاز ندارد) برخوردار شوند.
شکایت از امدادهای متفرقه
با گذشت مدتی از فعالیت شرکت امداد خودرو ایران و رضایت مشتریان از خدمات آن، تماسهای بسیاری با این مجموعه در خصوص شکایت از امدادخودروهای متفرقه به دلیل دریافت هزینههای نامتعارف، حمل غیراستاندارد به تعمیرگاههای شخصی، آسیبهای فنی وارده به خودرو و همچنین برخورد لفظی ناخوشایند با مشتریان برقرار شد. در این زمینه اداره حقوقی این شرکت با پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی متوجه فعالیت افراد و موسسات متفرقه با نام امداد خودرو ایران شدند.
درگاههای دریافت خدمات
ثبت درخواست خدمات از طریق تلفن سراسری ۰۹۶۴۴۰ یا وبسایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشنهای «بسپر» و «ایساکو» فراهم شده است. با بهرهگیری از این درگاهها، ضمن ضبط و بررسی تمامی مکالمات انجامشده، فرایند تایید درخواست خدمت تا اعلام مشخصات امدادگر اعزامی و همچنین ارسال لینک پرداخت صورتحساب از طریق پیامک برای مشتریان انجام میشود تا دارندگان محصولات ایرانخودرو ضمن حصول اطمینان از صحت مبلغ دریافتشده طبق ضوابط، از خدمات مناسب و استاندارد این شرکت بهرهمند شوند.