۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 23:51
کد خبر : 167199

شهادت هنر مردان خداست

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ناباورانه حادثه‌ی تلخ و اندوهبار سقوط بالگرد ریاست محترم جمهور و هیئت همراه که به فقدان جمعی از بهترین یاران انقلاب و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی انجامید، اسباب تأثر و تألم اینجانب گردید.

سید محرومان که به معنای واقعی کلمه خادمی از جنس مردم و برای مردم بود و سرانجام در میدان خدمت و حین انجام وظیفه مجاهدانه به فیض شهادت نایل آمد.
خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که توجه به محرومین، کار و تلاش فراوان ،ولایت مداری و تبعیت از رهبری از ویژگی های دولت وی بود و یقینا این مؤلفه ها سرمشق و الگوی همه دولتمردان و کسانی خواهد شد که دغدغه خدمت به مردم را دارند.
فعالیت‌ها و خدمات ارزشمند این سید بزرگوار برگ زرینی در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم است و برای همیشه در اذهان ملت بصیر ایران به یادگار خواهد ماند.

اینجانب شهادت مظلومانه رئیس جمهور مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی ، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و دیگر همراهان را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ،رهبر معظم انقلاب، ملت قدرشناس ایران، خانواده های مکرم آن عزیزان و تلاشگران شرکت ملی حفاری ایران تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ