۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 21:36
کد خبر : 167011

دیدار مدیر شعبه اهواز با نماینده منتخب مجلس در استان خوزستان

حسین بارافکن مدیر شعبه اهواز، در دیداری با محسن موسوی، نماینده منتخب مجلس استان خوزستان، در محل شعبه بیمه تعاون گفت و گو کرد. محور این دیدار بررسی مشکلات صنعت بیمه در استان بود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، حسین بارافکن مدیر شعبه اهواز، در دیداری با محسن موسوی، نماینده منتخب مجلس استان خوزستان، در محل شعبه بیمه تعاون گفت و گو کرد. محور این دیدار بررسی مشکلات صنعت بیمه در استان بود.
طی این دیدار، بارافکن به معرفی بیمه تعاون پرداخت و در خصوص طرح وام نو به موسوی توضیحاتی ارائه داد. او با بیان اینکه بیمه تعاون با توجه به سابقه و تجربیات خود، آمادگی لازم برای حل مشکلات صنعت بیمه در استان را دارد، از حضور و توجه موسوی به این موضوع استقبال کرد.

موسوی نیز ضمن بازدید از شعبه و گفت و گو با همکاران بخش بیمه های زندگی، از خدمات بیمه تعاون تقدیر و تشکر کرد و خواهان ارتباط و همکاری بیشتر با این بیمه شد. او با تأکید بر اهمیت بیمه در توسعه اقتصادی استان، از تلاش های بیمه تعاون در این زمینه استقبال کرد.

این نشست با هدف تقویت همکاری بین بیمه تعاون و نمایندگی مجلس در استان برگزار شد و هر دو طرف تصمیم گرفتند تا در آینده نزدیک برای حل مشکلات صنعت بیمه در استان همکاری کنند.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ