۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 21:11
کد خبر : 166628

پیام دکتر علی عسکری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی:

آشنایی مردم بلندنظر ایران با صنعت پتروشیمی، وظیفه مهم روابط عمومی در این صنعت است/ فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در خط مقدم جنگ ترکیبی هستند/باید شاهد ارتقای جایگاه و بالندگی بیش از پیش روابط عمومی در صنعت باشیم

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اینکه صنعت پتروشیمی، میراث بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی برای این مرز و بوم است، آشنایی مردم با این صنعت و افتخارات بدست آمده را مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی در این صنعت دانست.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام دکتر علی عسکری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی بدین شرح است:

صنعت پتروشیمی، میراث بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران برای این سرزمین پهناور است؛ میراثی که تا نسل‌ها از آن بهره‌مند خواهند شد و به اتکای توان و دانش جوانان این سرزمین، توسعه و ارزآوری را به ارمغان خواهد آورد.
این دستاورد مهم و غرورآفرین اما در هیاهوی تبلیغاتی بدخواهان این مرز و بوم، نادیده انگاشته شده و در چنین شرایطی است که نقش روابط عمومی در صنعت پیشران توسعه کشور بیش از پیش مهم جلوه می‌کند، معرفی و آشنایی مردم بلندنظر ایران با این صنعت و افتخارات کسب شده توسط مهندسان و کارگران این صنعت، وظیفه مهم روابط عمومی در صنعت پتروشیمی است.
این معرفی که می‌بایست هنرمندانه، دقیق، همه فهم، با نگاه توامان ملی و بین‌المللی صورت گیرد، بی‌شک سبب برانگیخته شدن حس غرور ملی در بین مردم و به ویژه نسل جوان و ایجاد کننده انگیزه مضاعف در تلاشگران صنعت پتروشیمی است.
در شرایطی که کشور در جنگ ترکیبی در جبهه‌های مختلف در حال دفاع و حراست از مرز و بوم و نام ایران است، فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در این جنگ نوین در خط مقدم قرار دارند و به اتکا به دانش، آگاهی، تسلط، هوشیاری، شناخت و سرعت عمل نقشی مهم در این برهه دارند؛ نقشی که با توجه به توسعه روزافزون ابزارهای نوین ارتباطاتی و نیاز مبرم به شفاف‌سازی و انتقال اطلاعات و اخبار دقیق و صحیح به مردم بیش از پیش برجسته خواهد شد.
این روز به همه عزیزان فعال در حوزه ارتباطات و روابط عمومی و به ویژه همکاران ارجمند روابط عمومی در خانواده گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید این دارم که با پویایی، استفاده از علم و هنر و توجه ویژه همه ارکان سازمان به این حوزه، شاهد ارتقای جایگاه و بالندگی بیش از پیش روابط عمومی و ارتباط موثر صنعت پتروشیمی با مردم باشیم.
علی عسکری
نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی