۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 19:42
کد خبر : 166393

به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی:

ارتباطی به گستره یک شهر زیرزمینی

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، پاسخگویی صبورانه و ایجاد ارتباطی هدفمند و مؤثر با تمام مسافران شهر زیرزمینی، مهم‌ترین رسالت روابط‌عمومی مترو است.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با تبریک این روز به همه دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی افزود: روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و انعکاس‌دهندگان صادق رویدادها و دستاوردها در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه است. در واقع روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی بی‌بدیل در ایجاد تعامل سازنده، اعتماد دوسویه و ارتقای سطح آگاهی عمومی ایفا می‌کند.
وی با اشاره به حجم بالای مسافران، پراکندگی خطوط و ایستگاه‌ها در نقاط مختلف شهر و تنوع قشرهای مخاطبان خاطرنشان کرد: این موارد باعث شده تا کار در روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اصلاً یک کار اداری ساده و محدود به حضور در ساعات اداری نباشد و همکاران من در این شرکت با تعهد و دلسوزی این شرایط را پذیرفته‌اند و همواره سعی می‌کنند که دوشادوش بخش‌های عملیاتی منعکس‌کننده تمام تلاش‌ها و اقدامات انجام شده باشند که جا دارد من از تک‌تک آنها قدردانی کنم.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: در مترو، همواره “حق با مسافر” است و تلاش بی‌وقفه مجموعه روابط‌عمومی بر این استوار است که با اقدامات متعدد در حوزه ارتباطات و سنجش رضایت مشتریان، مجموعه مترو را در ارائه خدمات مطلوب یاری کند.
وی، صداقت، شفافیت، پاسخگویی و احترام به مخاطب را از ارکان اصلی فعالیت‌های روابط‌عمومی برشمرد و افزود: ما در این مدیریت با درک شرایط مسافران و احترام به حقوق ایشان، تلاش می‌کنیم تا با کمک خانواده بزرگ مترو تهران تجربه‌ای خوشایند از سفر با مترو را برای آنها رقم بزنیم.
زند در ادامه به نقش‌آفرینی روابط‌عمومی در مدیریت بحران و شرایط اضطراری اشاره کرد و گفت: در مواقع بروز حادثه یا وقفه در خدمات‌رسانی، روابط‌عمومی مترو با اطلاع‌رسانی سریع و شفاف، اقدامات لازم برای کمک به مدیریت بحران را انجام می‌دهد.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پایان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را فرصتی مغتنم برای بازنگری در عملکرد، نواندیشی و خلاقیت در مسیر ارتقای سطح ارتباطات و تعامل هرچه بیشتر با مخاطبان دانست و گفت: امیدوارم با بهره‌گیری از دانش روز، ایده‌های نو و تعهد راسخ به اصول اخلاقی، پلی استوار و صمیمی میان شهروندان و مترو بنا نهاده شود.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ