۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 21:20
کد خبر : 165772

مروری بر دستاوردهای گروه مپنا در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز

گروه مپنا با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از نوزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران برگزار شد، ضمن امضای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های مختلف، میزبان مقامات و دست اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور بود.

به گزارش برداشت روز، غرفه گروه مپنا در این رویداد چهار روزه میزبان مقامات وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و بسیاری از مدیران و دست‌اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور، بانک‌ها، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان این حوزه بود.

از مهمترین دستاوردهای حضور مپنا در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه نفت و گاز تهران، امضای قرارداد با گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای همکاری در خصوص «سرمایه‌گذاری مشترک در میادین نفت و گاز» و «مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای پایین‌دستی» بود.

همچنین گروه مپنا در این رویداد، سه تفاهم‌نامه با محور حفاری دکل‌های خشکی و دریایی، واحد سریع‌الاحداث فرآورشی میدان نفتی قلعه نار، کبود و بالارود و مشارکت در طرح‌های توسعه میادین نفت و گاز منعقد کرد.

تفاهم‌نامه توسعه میادین نفتی بند کرخه، دانان، دهلران و میدان گازی فروز B با شرکت ملی نفت ایران از دیگر اتفاقات مهم این رویداد بود.

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا و شرکت مهندسی و توسعه پتروسازه مبین نیز امضا شد. بر اساس این قرارداد، طراحی، خرید مواد اولیه، ساخت، اجرا، نصب، تست، پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی سه عدد پکیج HP STEAM BOILER با ظرفیت ۸۰ تن در ساعت به همراه تجهیزات مربوطه توسط مپنا انجام می‌شود.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ