۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 14:51
کد خبر : 164578

رونمایی از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران

با رونمایی از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران ، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین سه میلیون کاربر در تشکل‌ها و واحدهای صنفی سراسر کشور امکان پذیر می شود .

به گزارش برداشت روز،  به نقل از ایدرو نیوز به نقل از دفتر ارتباطات مگفا، آئین رونمایی از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران با حضور مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) ، رئیس اتاق اصناف ایران و جمعی از فعالان حوزه اقتصادی کشور در محل سالن اجتماعات ساختمان اتاق اصناف ایران برگزار شد.

مدیرعامل مگفا در این مراسم با اشاره به ظرفیت ها و امکانات مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) در توسعه و هوشمندسازی کشور، گفت: مهم ترین اهداف این مرکز بومی سازی و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و ایجاد سامانه‌های مرتبط با توسعه دولت الکترونیک است.

در ادامه این مراسم نحوه عملکرد سامانه آموزشی، چگونگی عضویت و ورود کاربران، شیوه استفاده از کلیپ‌های آموزشی، شرکت در آزمون مجازی و در نهایت مراحل دریافت گواهینامه پایان‌ دوره تشریح و آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه شد.

اتاق اصناف ایران، پیرو مصوبه هیأت مقررات‌زدایی، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار مبنی بر تسریع و تسهیل صدور گواهینامه های آموزشی حوزه کسب ‌و کار، طی قراردادی با مگفا اقدام به طراحی و راه‌اندازی این سامانه‌ یکپارچه کرد .

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ