به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، دکتر محمودزاده ، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در این جلسه که چهارشنبه ۱ مردادماه در دفترمرکزی این شرکت برگزار شد با اشاره به ادامه رویه قبلی شرکت در جهت دستیابی به اهداف ، یکی از آفت های مدیریت کشور را قناعت و بسنده کردن به شیب ملایم پیشرفت دانست و افزود: باید برای پیشرفت و دستیابی به اهداف با یک جهش بزرگ و روبه جلو گام برداریم و بتوانیم در این زمینه منشا اثر باشیم. وی پرداخت الکترونیک سداد را مجموعه ای پویا، چابک و با نشاط عنوان کرد که پتانسیل بسیاربالایی برای رسیدن به اهداف پیش رو دارد و گفت: تنها نیاز است تا برخی پتانسل های بالقوه موجود، بالفعل شوند. ایشان با اشاره به سهم بزرگ بانک ملی در بازار کشور، تاکید کرد: ما نیز به عنوان بازوی پرداختی این بانک باید تمام تلاش و سعیمان کسب سهم بیشتری از بازار باشد. مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خصوص رفع مشکلات احتمالی موجود، گفت:در صورت وجود مشکلات باید نگاهمان به سطوح مدیریتی باشد و با برگزاری جلسات هماندیشی، اهداف، ایدهها و چالش ها را طرح و اصلاح آنها را به منظور پیشرفت و پیشبرد اهداف به کار بگیریم. محمودزاده در ادامه افزود: قطعا تلاشمان براین خواهد بود، به تمامی کارکنان نشان دهیم که نظرات، پیشنهادات و عملکرد فرد به فرد آنها میتواند اثرگذاری بسیاری بر روند پیشرفت شرکت داشته باشد، خصوصا در سطوح پشتیبانی که بیشک با یاری و تعهد در کنار یکدیگر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید. ایشان ورود سهام شرکت به بورس را یکی دیگر از اهداف و برنامه های پیش رو دانست و گفت: به طور حتم واگذاری بخشی از سهام شرکت به کارکنان به منظور ایجاد حس مالکیت آنان نسبت به مجموعه سداد و بالابردن تعهد کاری میتواند منشا اثر بسیار خوبی باشد. وی حرکت در یک مسیر منطقی و متعارف را ضرورت ادامه راه دانست و تاکید کرد: در این مسیر افزایش سهم تا ۲۵ درصد ازسهم بازار مهم ترین هدف ما در آیندهای نزدیک است. چرا که ظرفیت بانک ملی و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات آن بسیار بالا است و با هم راستا کردن این ظرفیت ها می توانیم به هدف مهم خود در بازار دست یابیم. محمودزاده همچنین خاطرنشان شد: چنانچه بتوان از ظرفیت رقبا در جهت رسیدن به اهداف پیش رو استفاده کرد، آمادگی ارتباط و همکاری دوجانبه با آنان را نیز داریم. مدیر عامل پرداخت الکترونیک سداد در خاتمه این جلسه هم اندیشی ، بر توجه و اهمیت ویژه به حوزه بازاریابی تاکید کرد و مشارکت و اثرگذاری تمامی کارکنان را چه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم مهم دانست و افزود همه کارکنان باید در جهت کسب درآمد، گرفتن سهم بیشتر بازار و محبوبیت برند شرکت گام بردارند.