به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، هم راستا با تمدید دو گواهینامه راهنمای یاد شده، نخستین دوره ممیزی مراقبتی شخص ثالث در استانداردهای ( رسیدگی به شکایت ها ISO 10002 ) و ( پایش و سنجش رضایت مشتری ISO 10004 ) در جلسه ای با سرممیزی محمدرضا حسینیان از شرکت SGS تهران با مکانیزم ارتباط از راه دور (skype)، به ریاست محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت و با حضور معصومه شهنیانی مدیر تحقیقات فروش و بازاریابی، الهام ثمرباف و مهدی چرخاب کارشناسان واحد فروش، نادیا نارکی رئیس فرآیندها، رضا وکیلی رئیس فروش محصولات، محمد سعید نیک اندیش رئیس فروش صادرات و کریم شیالی کارشناس تضمین کیفیت برگزار شد.
این جلسه، روز یکشنبه ۲۹ تیرماه ۹۹ در سالن کنفرانس معاونت فروش و بازاریابی فولاد خوزستان و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.
محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: موضوعات مورد بررسی در این ممیزی، انطباق فرآیندکاری و شاخصهای مربوطه ، اهداف، استراتژی، خط مشی و تعهد مدیریت، انطباق فرآیند با بند استانداردهای ISO 10002 و ISO 10004 مورد پایش قرار گرفت.
وی افزود: گواهی این دو استاندارد راهنما در سال گذشته به وسیله فولاد خوزستان با هدف افزایش سطح رضایت مشتری و توسعه فرآیندهای کسب و کار مرتبط با بهبود کیفیت فرآیند های ارتباط با مشتری بهدست آمده است.
گزارش خبرنگار ما حاکیست، بر اساس نتایج و تحلیل یافته های بدست آمده از انجام این دوره ممیزی شخص ثالث، هر دو گواهی نامه به مدت یکسال با تایید سازمان ممیزی شخص ثالث تمدید گردید.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/16130