۳۰ تیر ۱۳۹۹ | 19:50
کد خبر : 15906

ادغام چند شعبه بانک مسکن برای افزایش بهره وری

مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک مسکن از استمرار اجرای برنامه بهینه سازی شعب در سالجاری از طریق انحلال و ادغام تعداد دیگری از شعب بانک مسکن به منظور ارتقای کارایی آنها خبر داد.

به گزارش برداشت روز، محمود لاری در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ، با اشاره به ادغام چند شعبه دیگر بانک مسکن اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه عملیاتی بانک با هدف افزایش بهره وری و کارایی شعب، سه شعبه دیگر ادغام شدند.

 

وی با بیان اینکه سه شعبه ستارخان تهران، میدان پارس نازی تهران و شهید انصاری قزوین به تازگی ادغام شدند، گفت: یکی از تکالیف مجمع بانک مسکن به دستور وزیر اقتصاد به عنوان رییس مجمع، ادغام شعب ناکارآمد است.

 

لاری با تاکید بر اینکه در راستای تکلیف دولت برای ارتقای بهره وری شبکه بانکی، بانک مسکن به استان ها تکلیف کرده تا اموال مازاد خود را به اداره ساختمان بانک اعلام کنند، افزود: املاک مازاد جزو سرمایه های راکد بانک محسوب می‌شوند و باید با پیگیری های مجدانه تلاش کنیم تا این سرمایه های راکد به چرخه اقتصادی و اعتباری بانک بازگردند.

 

مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک مسکن با اشاره به اینکه استمرار برنامه بهینه شعب بانک با هماهنگی مدیریت ها هر ساله در دستور کار قرار دارد، گفت: در طی سال گذشته نیز بالغ بر ۴۴ شعبه و ۵ باجه منحل شدند.

 

وی افزود: در سال ۹۷ با دریافت مجوز از بانک مرکزی تعداد ۸ شعب کم بازده و ناکارآمد تعطیل و ۸ شعبه با جایگزینی آن در سایر استان ها و شهرهای دارای ظرفیت و با پتانسیل ایجاد شد.

 

وی ضمن تاکید بر این موضوع که مستمرا” عملکرد و کارکرد شعب در بخش های مختلف از سوی مجموعه امور استان ها و بازاریابی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، هدف از اجرای برنامه بهینه سازی شعب را بازمهندسی مجدد جانمایی و چیدمان شعب، ارتقای چالاکی و سطح فعالیت آنها ، کاهش هزینه های شعب استیجاری، توانمندسازی شعب، تمرکز بیشتر در سطح شعب متناسب با انتظارات جاری بانک، تحقق بهینه اهداف ابلاغی و … عنوان کرد. وی افزود که انتظار می رود با تداوم این امر و اقدامات صورت گرفته نتایج حاصله منجر به افزایش کارایی و اثر بخشی مضاعف شعب شود.

 

لاری تاکید کرد: بازگشت درآمدهای حاصل از تعیین تکلیف دارایی‌های بانک می‌تواند قدرت و توان اعتباری بانک را در جهت ارتقای خدمات بیشتر به مشتریان افزایش دهد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی