۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | 19:12
کد خبر : 156567

مرکز نوآوری‌های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو افتتاح شد

هم‌زمان با دهه مبارک فجر، مرکز نوآوری‌های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با هدف دستیابی به فناوری‌های نوین افتتاح شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از ایکوپرس- این مرکز به منظور تقویت زیست‌بوم نوآوری خدمات پس از فروش خودرو و صنایع مرتبط با هدف توسعه فناوری‌های نوین، تاسیس شد تا در راستای مسوولیت اجتماعی خود با رویکردی تعاملی ضمن ایجاد زمینه رشد و توسعه فردی و سازمانی مجموعه‌های دانش بنیان به صورت هم‌زمان از دانش ایجاد شده در این مراکز در چرخه‌ فعالیت‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بهره‌مند شود و در عین حال به توسعه و رشد بازار محصولات فناورانه و دانش بنیان کمک کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این امر با حمایت معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و مشارکت نخبگان دانشگاهی، مراکز نوآوری و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، هسته‌های دانش بنیان بخش خصوصی و دولتی و شتاب‌دهنده‌های نوآوری صورت می‌گیرد و همکاری و حمایت شرکت‌هایی همچون ایساکو می‌تواند باعث استفاده از ظرفیت نخبگان این مراکز در داخل کشور شود.
مراسم آغاز رسمی این رویداد ۱۵ بهمن ماه با حضور دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور و مدیران ارشد شرکت ایساکو برگزار و ضمن امضای تفاهم‌نامه محورهای همکاری مشترک دو دستاورد فناورانه و دانش‌بنیان این مرکز رونمایی شد.
از دیگر ماموریت‌های مرکز نوآوری‌های شرکت ایساکو، در اختیار گذاشتن فضای کار اشتراکی، امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری به‌منظور پرورش افراد و گروه‌های فناور، ایجاد زمینه فعالیت‌های گروهی آموزشی در قالب برگزاری بوت‌کمپ، کمک به توسعه پایدار و کاهش ریسک شکست استارتاپ‏ها، ایجاد و تقویت فرصت‌های توسعه ارتباطات، شبکه‌سازی بین کارآفرینان، تیم‌ها و نهادهای سرمایه‌گذار و صنایع کلیدی است.
مرکز نوآوری‌های ایساکو، امکانات لازم برای ایده‌پردازی و طی شدن فرآیند تبدیل ایده به محصول را در حوزه‌های مختلف موضوعی از قبیل هوش مصنوعی، بلاک چین، اینترنت اشیا، خودروهای برقی و واقعیت مجازی در راستای ارایه خدمات نوین در اختیار صاحبان ایده قرار می‌دهد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی