به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، کیائی در این جلسه که روز یکشنبه ۸ بهمن ماه جاری برگزار د ، افزود: با توجه به رقابتی بودن موضوع ارائه خدمات بانکی، باید نگرش و نیازهای جدید مشتریان مورد توجه قرار گیرد.
وی ضمن اشاره به عملکرد مطلوب پست بانک ایران در حوزه های مختلف فعالیت، تصریح کرد: مهمترین مزیت این بانک گستره فعالیت و نقاط دسترسی خدمات در اقصی نقاط کشور است و باید با برنامه ریزی و ایجاد کسب و کارهای جدید، اعتماد مردم به بانک حفظ شود.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/155621