۱۰ دی ۱۴۰۲ | 13:41
کد خبر : 151835

حضور ایرانسل در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه سرویس‌ها و خدمات محتوایی، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲، در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران، میزبان بازدیدکنندگان است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه سرویس «تلویزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستر پخش فیلم، سریال، پخش رویداد زنده و شبکه‌های تلویزیونی و سرویس «راویتو» به عنوان پلتفرم اشتراک ویدیو و پخش زنده با امکان کسب درآمد، در این نمایشگاه حضور دارد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

سرویس «راویتو» نیز به عنوان پلتفرم اشتراک ویدیو و پخش زنده، با افزایش قابلیت‌هایی نظیر تولید و به اشتراک‌گذاری محتوای تصویری و پخش زنده، فضایی را مهیا کرده است تا تولیدکنندگان محتوا ضمن ارائه تولیدات خود، بتوانند کسب درآمد داشته باشند.

نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با رویکرد حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، در دو بخش سرویس و محتوا برگزار می‌شود و اهدافی از جمله «اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان»، «جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی»، «حمایت‌های مادی و معنوی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر»، «ایجاد فضای رقابت رسانه‌ای بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان خدمات و محتوای رسانه‌ای در جهت ارتقاء کیفی»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا وسیما، ساترا و رسانه‌ها» و … را دنبال می‌کند.

در این نمایشگاه تلویزیون‌های اینترنتی، طراحان پلتفرم، مراکز ارائه دهنده خدمات رسانه‌های دیجیتال، توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌های صنایع خلاق، نهادهای مردمی، نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزار‌های تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، مراکز پژوهش، فناوری و نوآوری در رسانه‌های دیجیتال، تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، تولیدات رسانه‌های دیجیتال دانش آموزی و… میزبان علاقه‌مندان هستند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی