۳۰ مهر ۱۴۰۲ | 17:01
کد خبر : 143412

مدیر عامل بیمه ایران در جمع همکاران خراسان رضوی

بیمه ایران امانتی است که بدست ما سپرده شده است

حسن شریفی در جمع همکاران شعبه مدرس و ستاد استان با بیان این مطلب اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا حداکثر رضایت مردم را بدست آوریم و پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه پرداخت شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در جمع همکاران شعبه مدرس و ستاد استان با بیان این مطلب اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا حداکثر رضایت مردم را بدست آوریم و پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه پرداخت شود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با بیان این که روند توسعه خدمات در بستر شبکه در تمامی بخش های دولت رو به گسترش می باشد، افزود: تلاش داریم تا پرداخت خسارت را کاملا برخط ارایه دهیم و مردم دیگر مراجعه حضوری نداشته باشند و این شاخص مهم ارزیابی مدیران می باشد.

مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر این که گسترش شبکه خسارت غیر حضوری بر بستر شبکه مهمترین اقدام و اولویت بیمه ایران در کشور می باشد، افزود: استعلام تمامی اسناد قضایی برخط صورت گیرد تا از خسارت ساختگی جلوگیری شود و سرعت در کار بیشتر شود و هم چنین حجم پرونده فیزیکی کاسته و خسارت دیدگان نیز در فرایند اداری تسهیل تری قرار بگیرند.

حسن شریفی با اذعان به این تمام تلاش خود را در جهت بحث رفاهی همکاران بکار گرفته ایم، اظهار داشت: بیمه ایران را باید چابک کنیم. در ادامه برنامه های بازدید مدیر عامل از استان خراسان رضوی خسارت آتش سوزی بزرگ استان با حضور بیمه گذار به وی پرداخت شد.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ