۲۳ مهر ۱۴۰۲ | 22:23
کد خبر : 142763

نفت ستاره خلیج فارس شرکت برتر مشتری مدار ایران

در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار کشور برگزار شد، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر مشتری مدار در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

با بررسی های صورت گرفته طی شاخص‌های ۱۷ گانه توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردعای توسعه ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالابردن نرخ اشتغال، بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به عنوان واحد مشتری مدار معرفی شد.

در این اجلاس به پاس این افتخار از مهندس علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدای لوح و نشان طلایی این اجلاس تقدیر به عمل آمد.

هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی