به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر یک روزه، شیری به همراه حمید مصلحی مدیر شعب استان و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی ضمن بازدید و بررسی عملکرد شعبه نماز، از باجههای بانکی روستایی شهسواران، مالک آباد نیز بازدید و پیرامون مباحث کاری و مشکلات با همکاران و مسئولان این باجهها گفت وگو کردند.
همچنین سید اصغر جلیلی نیا، داود قزلباش مدیر امور شعب استان ها و بازاریابی و بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات از باجههای بانکی روستایی مرزیجران، گاوخانه، ملک آباد و کارچان و همچنین حسین محمدی معاون مالی و سرمایهگذاری، بهزاد امیریان رئیس اداره کل پشتیبانی و املاک و ابراهیم مرادی معاون مدیریت شعب استان از باجههای بانکی روستایی ضامنجان، عقیل آباد، چشمه پهن و خرم آباد بازدید کردند.
در ادامه این سفر یک روزه، مدیرعامل بانک سالن آموزش مدیریت شعب را افتتاح و از واحدهای ستادی و شعبه مرکزی مدیریت شعب استان مرکزی بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان بانک در استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات همکاران در این واحدها قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامههای آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگاهها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب استان و حضور در برنامه به وقت شما از دیگر برنامههای سفر یک روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان مرکزی بود.
برگزاری رویداد “به وقت شما” ویژه باجه های بانکی مدیریت شعب پست بانک استان مرکزی از دیگر برنامه های سفر دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان مرکزی بود. در این برنامه ابتدا دکتر صلواتیان مجری طرح رویداد به وقت شما ، گزارشی از فرایند و نحوه ارائه ایده توسط مسئولین باجه های بانکی روستایی منتخب ارائه کرد. در ادامه ۸ نفر از مسئولان باجه های های بانکی روستایی منتخب ایده های خود را تشریح کردند.سپس هریک از مدیران و حاضران در جلسه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص ایده ای مطرح شده و ارهکارهای اجرایی شدن آنها ارائه کردند.در پایان دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن جمع بندی دیدگاه ها و ایده های مطرح شده ، رهنمود های لازم را ارائه کرد.
در جریان سفر دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به استان مرکزی ، سالن آموزش مدیریت شعب استان با ظرفیت ۱۰۲ نفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
در این مراسم دکتر شیری ضمن تاکید بر بهره گیری آموزش مستمر علوم روز بانکی توسط کارکنان ستادی ، شعب و باجه ها ؛ آموزش را یکی از ارکان اصلی موفقیت سازمان های پیشرو ذکر کرد و تلاش بر همه مجموعه بانک و به ویژه مدیران برای توسعه کمی و کیفی آموزش در بانک تاکید کرد . در این مراسم حمید مصلحی مدیر شعب استان مرکزی توضیحاتی در خصوص فرایند آماده سازی و تجهیز سالن آموزش استان ، ظرفیت پذیرش و امکانات و تجهیزات مربوطه برای بسط و توسعه آموزش در استان و ارائه خدمات به استان های همجوار ارائه کرد.
در پایان دکتر شیری و هیات همراه از تلاش ها و زحمات صورت گرفته مدیریت و کارکنان استان برای راه اندازی سالن آموزش تقدیر و تشکر کردند.
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران امروز پنج شنبه ۹ شهریور سال ۱۴۰۲ به اتفاق هیات همراه در سفر به استان مرکزی از شعبه مرکزی مدیریت شعب پست بانک استان بازدید کرد.
.در این بازدید دکتر شیری ضمن گفتگو با کارکنان و رئیس شعبه ، وضعیت منابع و مصارف، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات مشتریان، تعداد کارتهای صادره ، وضعیت پرونده های تسهیلاتی از جمله رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل به ویژه عدم دریافت تصویر شناسنامه و کارت ملی در پرونده های تسهیلاتی، صدور ضمانتنامه، خدمات چک و سایر شاخص های بانکی شعبه را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید مدیر عامل پست بانک ایران ضمن گفتگوی صمیمی و چهره به چهره با مشتریان و ارباب رجوع از نزدیک در باره نحوه دریافت خدمات و رضایت مندی آنان از بانک جویا شد
وی در پایان از زحمات و تلاش های صورت گرفته رئیس شعبه و همکاران این شعبه قدردانی و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به آنان بر ضرورت تلاش برای جذب ، افزایش منابع، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی و همچنین جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان ، تاکید کرد.
حسین محمدی معاون مالی و سرمایه گذاری پست بانک ایران صبح امروز پنج شنبه به اتفاق هیات همراه در سفر به استان مرکزی از باجه بانکی روستای چشمه پهن مدیریت شعب پست بانک استان بازدید کرد.
در این بازدید محمدی ضمن گفتگو با مسئول و کارکنان باجه ، وضعیت منابع و مصارف، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات مشتریان، تعداد کارتهای صادره ، وضعیت پرونده های تسهیلاتی، صدور ضمانتنامه، خدمات چک و سایر شاخص های بانکی آن باجه را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدید از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط مسئول باجه بانکی روستای چشمه پهن و همکاران این باجه قدردانی و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به آنان بر ضرورت تلاش برای جذب ، افزایش منابع، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی و همچنین جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان ، تاکید کرد.
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران صبح امروز پنج شنبه ۹ شهریور سال ۱۴۰۲ به اتفاق هیات همراه در سفر به استان مرکزی از شعبه فرمهین مدیریت شعب پست بانک استان بازدید کرد.
.در این بازدید دکتر شیری ضمن گفتگو با کارکنان و رئیس شعبه ، وضعیت منابع و مصارف، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات مشتریان، تعداد کارتهای صادره ، وضعیت پرونده های تسهیلاتی از جمله رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل به ویژه عدم دریافت تصویر شناسنامه و کارت ملی در پرونده های تسهیلاتی، صدور ضمانتنامه، خدمات چک و سایر شاخص های بانکی شعبه را مورد بررسی قرار داد..
وی در پایان از زحمات و تلاش های صورت گرفته رئیس شعبه و همکاران این شعبه قدردانی و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به آنان بر ضرورت تلاش برای جذب ، افزایش منابع، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی و همچنین جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان ، تاکید کرد.
سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران امروز پنج شنبه به اتفاق هیات همراه در سفر به استان مرکزی از باجه بانکی روستای گاو خانه مدیریت شعب پست بانک استان بازدید کرد.
در این بازدید جلیلی نیا ضمن گفتگو با مسئول و کارکنان باجه ، وضعیت منابع و مصارف، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات مشتریان، تعداد کارتهای صادره ، وضعیت پرونده های تسهیلاتیاز جمله رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل به ویژه عدم دریافت تصویر شناسنامه و کارت ملی در پرونده های تسهیلاتی ، صدور ضمانتنامه، خدمات چک و سایر شاخص های بانکی آن باجه را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدید از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط مسئول باجه بانکی روستای گاو خانه و همکاران این باجه قدردانی و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به آنان بر ضرورت تلاش برای جذب ، افزایش منابع، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی و همچنین جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان ، تاکید کرد.
سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران امروز پنج شنبه به اتفاق هیات همراه در سفر به استان مرکزی از باجه بانکی روستای مالک آباد مدیریت شعب پست بانک استان بازدید کرد.در این بازدید جلیلی نیا ضمن گفتگو با مسئول و کارکنان باجه ، وضعیت منابع و مصارف، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات مشتریان، تعداد کارتهای صادره ، وضعیت پرونده های تسهیلاتی از جمله رعایت بخشنامه ها و دستور المعل به ویژه عدم دریافت تصویر شناسنامه و کارت ملی در پرونده های تسهیلاتی ، صدور ضمانتنامه، خدمات چک و سایر شاخص های بانکی آن باجه را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدید از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط مسئول باجه بانکی روستای ملک آباد و همکاران این باجه قدردانی و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به آنان بر ضرورت تلاش برای جذب ، افزایش منابع، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی و همچنین جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان ، تاکید کرد.
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران صبح امروز پنج شنبه ۹ شهریور سال ۱۴۰۲ به اتفاق هیات همراه در سفر به استان مرکزی از شعبه تفرش مدیریت شعب پست بانک استان بازدید کرد.
.در این بازدید دکتر شیری ضمن گفتگو با کارکنان و رئیس شعبه ، وضعیت منابع و مصارف، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات مشتریان، تعداد کارتهای صادره ، وضعیت پرونده های تسهیلاتی، صدور ضمانتنامه، خدمات چک و سایر شاخص های بانکی شعبه را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید مدیر عامل پست بانک ایران ضمن گفتگوی صمیمی و چهره به چهره با مشتریان و ارباب رجوع از نزدیک در باره نحوه دریافت خدمات و رضایت مندی آنان از بانک جویا شد
وی در پایان از زحمات و تلاش های صورت گرفته رئیس شعبه و همکاران این شعبه قدردانی و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به آنان بر ضرورت تلاش برای جذب ، افزایش منابع، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی و همچنین جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان ، تاکید کرد.
حسین محمدی معاون مالی و سرمایه گذاری پست بانک ایران صبح امروز پنج شنبه۹ شهریور سال ۱۴۰۲ به اتفاق هیات همراه در سفر به استان مرکزی از باجه بانکی روستای ضامنجان مدیریت شعب پست بانک استان بازدید کرد.
در این بازدید محمدی ضمن گفتگو با مسئول و کارکنان باجه ، وضعیت منابع و مصارف، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات مشتریان، تعداد کارتهای صادره ، وضعیت پرونده های تسهیلاتی از جمله رعایت بخشنامه ها و دستور العمل به ویژه عدم دریافت تصویر شناسنامه و کارت ملی در پرونده های تسهیلاتی، صدور ضمانتنامه، خدمات چک و سایر شاخص های بانکی آن باجه را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدید از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط مسئول باجه بانکی روستای ضامنجان و همکاران این باجه قدردانی و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به آنان بر ضرورت تلاش برای جذب ، افزایش منابع، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی و همچنین جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان ، تاکید کرد.