۱۵ تیر ۱۳۹۹ | 20:22
کد خبر : 13742

بیمه دی برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد

روابط عمومی شرکت بیمه دی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی موفق به کسب جایزه شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، امروز ۱۵ تیر ماه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه دی توانست به پاس تلاش های خود در آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با بیماری کرونا با ساخت و انتشار ویدئو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی-ترویجی در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبت‌های بهداشتی و توزیع بیش از سیزده هزار بسته‌ی بهداشتی به جامعه مشتریان خود، حائز رتبه برتر و شایسته دریافت جایزه این رخداد شود.

در این همایش که با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، با رویکرد بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا به سخنرانی پرداختند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی