۰۹ تیر ۱۳۹۹ | 19:19
کد خبر : 12924

بهبود ساختار مالی بانک دی در سال ۱۳۹۹

رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک با اعلام این خبر به تشریح دستاوردها و موفقیت های اخیر بانک دی در زمینه کاهش زیان انباشته و حرکت پرشتاب بانک در مسیر بهبود شاخص های عملیاتی پرداخت.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک دی، طاهری ضمن قدردانی از همت و تلاش های هیئت مدیره و کارکنان خدوم بانک در تحقق برنامه های استراتژیک بانک گفت: یکی از مهمترین برنامه های استراتژیک بانک دی در سال ۱۳۹۹ کاهش زیان انباشته متراکم شده از سالیان گذشته در ترازنامه بانک است که به لطف خدا و اقدامات عملیاتی انجام شده پس از استقرار تیم جدید مدیریتی شاهد سودآوری بانک در سه ماهه اول سال جاری بودیم که این میزان افزایش سود یک موفقیت بزرگ در صنعت بانکداری است.

 

وی همدلی و یکپارچگی استراتژیک را مهم‌ترین رمز موفقیت بانک دی در ماه‌های اخیر دانست و تصریح کرد: بانک دی با آمیزه ای از سرمایه انسانی جوان و باتجریه نظام بانکی کشور و در سایه استراتژی یکپارچه هدفمند نقطه تمرکز خود را بر ۸ محور اساسی قرار داده است که دستیابی به اهداف تصریح شده در این محورها بدون شک زمینه خروج بانک از شمولیت ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت را فراهم خواهد کرد.

 

طاهری افزود: ۱. افزایش مانده و سهم سپرده های غیرهزینه‌زا، ۲. کاهش بهای تمام شده پول، ۳. کاهش NPL و افزایش وصول مطالبات، ۴. فروش سودآور سرمایه‌گذاری‌ها، ۵. بهینه‌سازی شبکه شعب و کاهش شبکه شعب زیان‌ده، ۶. افزایش درآمدهای غیرمشاع از طریق گسترش خدمات در بخش ریالی و ارزی، ۷. فروش سودآور املاک و دارایی ثابت و ۸. تلاش برای تحقق شعار سال ۹۹ یعنی جهش تولید با ارائه بسته های اعتباری برای واحدهای تولیدی، هشت محور استراتژیک بانک دی را تشکیل می‌دهند که با وجود تمامی مشکلات اقتصادی جامعه و شرایط رکود نسبی ناشی از شیوع ویروس کرونا، نتیجه اقدامات انجام شده در این محورها  حاکی از موفقیت در بهبود شاخص ها و ساختار مالی بانک بوده است.

 

عضو هیئت مدیره بانک دی، افزایش حجم نقدینگی بانک در سه ماه ابتدایی سال، رشد سپرده های غیرهزینه زا و بهبود فرآیندهای تجهیز و تخصیص منابع را از دیگر دستاوردهای بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف همکاران تلاشگر و اعتماد روزافزون مشتریان بتوانیم گشایش بزرگی در مسیر حرکت هدفمند و پرشتاب بانک رقم بزنیم.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی