۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | 22:51
کد خبر : 128151

روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است

مسئول روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت در گفتگو با مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی گفت: روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است و در بانک قرض الحسنه رسالت به دنبال تحقق روابط عمومی دیجیتال هستیم.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی، محمدرضا درگاهپور از بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان بانکی اجتماعی با خدماتی نوین نام برد و افزود: بانکداری بدون شعبه و الکترونیک با هدف تحقق ارائه خدمات غیرحضوری و دیجیتال برای مشتریان عملیاتی شده است. وی با تاکید برنقش روابط عمومی در سازمان ها بویژه در بانک ها اظهارداشت: رسالت روابط عمومی بازتاب عملکرد سازمان ها به نحو احسن واطلاع رسانی در خصوص خدمات ارائه شده است.
سیدقاسم بی نیاز مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی نیز با تاکید بر جایگاه روابط عمومی، با استقبال از خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت خواستار گسترش مراودات در سطح کلان دو مجموعه شد.
در این دیدار از میرزابابا مطهری نژاد که از چهره های ماندگار و بزرگان روابط عمومی ایران بود، یاد شد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی