به گزارش برداشت روز، موسی رضایی در این نشست که به میزبانی اصفهان برگزار شد با تشریح رسالت بیمه زندگی شوکا، تقویت صنعت بیمه را در گرو ورود به بازار بیمه های زندگی دانست و از اجرای طرح تشویقی برای نمایندگانی که موفق به فروش بیش از دو هزار و ۵۰۰بیمه نامه شوکا شوند، خبر داد.
وی خطاب به شبکه فروش اصفهان بعنوان پایتخت فرهنگ و هنر کشورمان گفت: طرح شوکا نه تنها توسعه ای در بیمه های زندگی و تضمین کننده آتیه هموطنان است بلکه در حوزه فرهنگ سازی هم پیشگام است چرا که جنبه های تشویقی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین حفظ محیط زیست دارد. از این رو انتظار می رود نمایندگان فروش این استان در جذب مشتریان الگو باشند.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/126941