به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر مهدی محمدی مشاور و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه با اشاره به نقش روابط عمومی در بیان درست دستاوردها و تبیین موفقیت ها اظهار داشت: برنامه ریزی رسانه ای کلان باید مبتنی بر ایجاد ثبات در اقتصاد و امید آفرینی باشد و پیشرفت ها در زمینه های مختلف به درستی اطلاع رسانی شود.
وی با بیان این نکته که کشور در شرایطی است که تمام دارایی کشور یعنی ماهیت و هویت دینی جوانان و اقشار مختلف جامعه، مورد هجمه قرار گرفته است تاکید کرد: باید با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های مختلف به بازآفرینی هویت دینی خود بپردازیم.
دکتر محمدی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی از همه فعالان این عرصه قدردانی کرد.
حمید یادروج مدیر اداره کل روابط عمومی بانک ملت نیز در این جلسه با قدردانی از حضور مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سازمان های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه، ابراز امیدواری کرد تا با همراستایی و اقدامات شایسته روابط عمومی ها دستاوردها و حاصل زحمات کارکنان نظام بانکی در جامعه به خوبی تبیین شود.
در این جلسه همچنین تصمیماتی برای حضور پررنگ در هفته ولایت و امامت و روز ارتباطات و روابط عمومی اتخاذ شد.