به گزارش برداشت روز، محمدحسین حسین زاده افزود: خوشبختانه بانکداری بدون شعبه در بانک قرض الحسنه رسالت محقق شده و امروز مشتریان این بانک با فراهم شدن زیرساخت های دیجیتال می توانند تمام خدمات بانکی خود را غیرحضوری دریافت نمایند.
وی در مورد زیر ساخت های دیجیتالی بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی رسالت حدود ۱۰۰خدمت بانکی را درخواست و ثبت کنند.
حسین زاده به مرکز تماس این بانک اشاره کرد و یادآور شد: مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت به شماره ۰۲۱۴۷۴۷ با ۲۰۰ کارشناس، روزانه پاسخگوی بیش از ۱۳هزار تماس هستند.
به گفته مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت یکی ازاهداف بانکداری بدون شعبه(دیجیتال)، ارتقای سواد اینترنتی مشتریان است.
روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت