۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | 19:26
کد خبر : 122364

نمایشگاه تراکنش ایران/

انتشار لینک فیلم کارگاه‌های معرفی محصول هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران شاهد برگزاری ده‌ها کارگاه معرفی محصول توسط بانک ها و شرکت ها بود که علاوه بر پخش مجدد آن ها، لینک فیلم نشست ها و کارگاه ها نیز در سایت فابانیوز بخش چندرسانه‌ای (ویدئوها) و از هم اینجا (لینک پخش آنلاین) در دسترس علاقه مندان است.

به گزارش برداشت روز،

گروه اول

بانک صادرات (سامانه چک نو )

شرکت یاس ارغوانی(سامانه اطلس و سمت و معرفی سامانه نما)

بانک ملت (سامانه بانک پلاس)

شرکت مهیمن(سامانه راهکار نظارت هوشمند بانکی)

شرکت رهسا(سامانه احراز هویت بدون رمز عبور نشانه)

شرکت پارت ارتباط آوا ( معرفی دستگاه اندرویدی مورفان )

شرکت توسعه صنایع پرداخت سبز ( معرفی کارت خوان ایرانی ترندیت )

گروه دوم

شرکت همراه اول ( اپراتور خدمات بانکی )

شرکت داده ورز جویا ( سامانه هوشمند مدیریت رخداد)

شرکت داده ورزی فرادیس البرز ( معرفی راه کارهای سلف سرویس ترمینال

شرکت آسیاتک ( تبیین قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و نقش شرکت های معتمد مالیاتی)

شرکت امید بوم ( معرفی محصول سوییج اعتباری و معرفی محصول API Market Place )

شرکت داده ورزی سداد ( بام سازمانی )

گروه سوم

شرکت سمات ( سامانه جات )

شرکت همراه اول ( معرفی راهکارهای جامع سازمانی)

شرکت دیبارایان ( احراز هویت غیر حضوری)

بانک تجارت ( بانکداری دیجیتال )

شرکت سمات ( معرفی سامانه ذینفع واحد )

شرکت ایده سازان ( معرفی کارت خوان آی نود )

شرکت امید بوم ( امیدی نو و معرفی محصول نانینو )

گروه چهارم

 

شرکت اینکال ( سرویس های نوین مراکز تماس و معرفی آکادمی اینکال )

شرکت آیریک تجارت نصف جهان ( کارتخوان – کش لس و خودپرداز های موجود در بازار )

شرکت راهکار های آنی چابک ( معرفی سرویس پیام ساز )

شرکت داده ورزی فرادیس البرز ( معرفی راهکار های سلف سرویس ترمینال)

شرکت سداد ( BTM ارزی و ریالی )

شرکت آسیاتک ( ارتباطات یکپارچه و جامع امن )

شرکت یونیکا ( پلتفرم API و معرفی شتابدهنده )

شرکت هامون ( تجارت الکترونیک هامون )

گزارش تصویری از کارگاه های معرفی محصول

خاطرنشان می شود، نمایشگاه تراکنش ایران که از ۲۶ تا ۲۸ دی ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله برگزار شد، صرفا یک رویداد نمایشگاهی نیست و علاوه بر بخش نمایشگاهی، بخش نشست‌ها و میزگردها، بخش کارگاه‌های معرفی محصول، بخش نوآوری و استارتاپی، بخش جشنواره ۱۰‌محصول برتر سال، بخش جشنواره‌ چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر، بخش آموزشی و گفتگوهای B2B، بخش تبلیغات محیطی و رسانه‌ای و…… را در بر گرفت که علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرد.

از این رو می‌توان گفت که تراکنش ایران هم نمایشگاه بود، هم دانشگاه، هم اتاق فکر اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، هم تریبون بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها، هم محیطی برای توسعه کسب وکارها و رویدادی برای شبکه‌سازی مدیران و متخصصان که افقی رو به آینده دارند.

از سوی دیگر، در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی اضلاع و ابعاد اکوسیستم،‌ اعم از جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری‌‌های مالی در کنار یکدیگر زیبایی و رونق ویژه‌ای را به آن بخشید؛ ضمن اینکه تعامل سه نسل جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان بستر مساعدی را برای گفتگو‌های بین سه نسل فراهم کرد.

قدردانی دبیرکل رویداد بین المللی Transaction از همراهان هشتمین نمایشگاه تراکنش

 

 

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی