به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه معلم سعید جبلی نایب رئیس هیئت مدیره بیمه معلم با بیان اینکه استراتژی های فروش در شرکت های بیمه در دو بخش خرده فروشی و فروش سازمانی صورت می گیرد، اظهار داشت:
در حوزه فروش سازمانی که سهامداران شرکت نیز در آن حوزه قرار می گیرند ،،سعی گردیده با برگزاری جلسات و ارتباطات سازمانی نیازهای تخصصی بر اساس نوع فعالیت و ماهیت کاری ایشان شناسایی ، طرح های مناسب بیمه ای تهیه ، با شرایط و پوشش های کامل و با نرخ های رقابتی عرضه گردد.
سعید جبلی افزود: با عرضه بیمه نامه به سازمان های بزرگ تلاش می گردد ارتباط آنها با نمایندگان شرکت به نحو مقتضی برقرار تا از طریق ایشان ،،خدمات بیمه ای ارائه و بیمه نامه های خرد مربوط به کارکنان صادر و در صورت بروز خسارات احتمالی نسبت به ارائه مشاوره و پیگیری های لازم اقدام نمایند.
این اقدام ضمن ایجاد بازار مناسب جهت نمایندگان شرکت ،،موجبات رضایت کارکنان سازمانی را نیز فراهم می آورد.
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه معلم در ادامه با اشاره به طرحهای بیمه معلم در این زمینه اظهارداشت : در این ارتباط در سال جاری با ارائه طرح های ویژه و برگزاری دوره های آموزشی فروش و فنی در سراسر کشور بیمه معلم توانسته پرتفوی جدید قابل توجهی کسب نماید.
این مقام مسئول در خصوص تعامل با سهامداران از جمله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین در عین توجه به فروش خرد، تعاملات گسترده با سهامداران نیز اهمیت دارد و در همین راستا بیمه معلم تعاملات مطلوبی با کشتیرانی ج.ا.ا رقم زده است و همانطور که گفته شد طرح های ویژه برای سهامداران باعث شد انعقاد قراداد بین شرکت بیمه معلم و سهامداران در سال جاری انجام پذیرد.
وی افزود: کشتیرانی ج.ا.ا به واسطه تنوع فعالیت و تخصصی بودن امور دریایی نیازمند پوشش های مختلف و مناسب بیمه ای ضرورت دارد همواره به جهت صدور بیمه نامه ها و کارشناسی خسارات احتمالی ارتباط نزدیکی با بیمه گر داشته باشد. از آنجایی که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سهامداران عمده بیمه معلم می باشد از سالیان گذشته این ارتباط با ایجاد شعبه تخصصی و ارائه خدمات به موقع در محل ایجاد شده است. در این راستا بیمه معلم ضمن جذب بیمه های دریایی با طرح های جدید نسبت به ارائه خدمات بیمه ای به کارکنان در رشته های مختلف نیز اقدام نموده است.نایب رئیس هیئت مدیره بیمه معلم ادامه داد: در این خصوص بیمه معلم با ارائه طرح های متنوع بیمه ای جهت مشتریان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و طرح های اختصاصی برای رفاه کارکنان ،،توانسته ضمن جذب و کسب پرتفوی جدید از سودآوری مناسبی برخوردار شود.
همه این موارد به جهت ارتباطات مناسب با سهامدار عمده و ارائه خدمات به موقع و با کیفیت بدست آمده است.
سعید جبلی در خصوص نقطه قوت بیمه معلم در بیست و هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت بیمه ای عنوان داشت :
علاوه بر طرح های متنوع و سبد کالایی امروزه،،، شرکت بیمه معلم از تمامی طرح های جدید و تکنولوژی های روز استفاده می نماید تا بیمه گذاران بتوانند به راحتی و با کمترین مشکلات از سرویس دهی این شرکت استفاده نمایند.
سعید جبلی نایب رییس هییت مدیره شرکت بیمه معلم در پیامی خطاب به کارکنان و نمایندگان بیمه معلم عنوان داشت:
اینکه امروز و بعد از گذشت ۲۸ سال از اولین روزهای صدور بیمه نامه در این شرکت گذشته،، در حال حاضر شرکت بیمه معلم جزء چند شرکت برتر صنعت بیمه می باشد و این شرکت بیمه ای توانسته به رتبه ۱ توانگری صعود کند و از لحاظ سهم بازار در بین ۹ شرکت اول بازار قرار گیرد …
قطعا با تلاش کارکنان خدوم و نمایندگان محترم و پیشبرد اهداف و استراتژی های مدیران ارشد این امر میسر گردیده که جا دارد صمیمانه از زحمات همه این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آید، امیدوارم با کسب تجربیات و تلاش روزافزون گام های موثرتری در جهت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان و تحقق اهداف سازمانی برداریم.