۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | 21:26
کد خبر : 11629

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران فنی بیمه البرز

نشست هم اندیشی مدیران فنی بیمه البرز با حضور مدیرعامل، معاون فنی و مدیران ستادی فنی این شرکت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در این نشست که به منظور بررسی عملکرد سه ماه اول سال جاری و مقایسه آن با برنامه مدون امسال برگزار شد، مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به پتانسیل بالا ، کارکنان متعهد و برند بیمه البرز اظهار داشت: این سابقه درخشان باید به نتایج مطلوب در عملکرد بیانجامد و هماهنگونه که گذشتگان این برند را اعتبار بخشیدند ما نیز این برند را حفظ و نتایج عملکردمان با برند بیمه البرز و جایگاه آن همخوانی و مطابقت داشته باشد.

محسن پورکیانی ستاد فنی را محور و اساس شرکت‌ دانست و افزود: معاونت فنی باید بتواند مشکلات بخش فروش را شناسایی و حل کند. به عبارت دیگر معاونت فنی از مهم‌ترین معاونت‌ها است که علاوه بر نظارت بر مدیریت‌های فنی ، نتایج فروش را نیز باید راهبری کند.

نایب رییس هیات مدیره، افزود: در بررسی عملکرد سه ماهه ابتدای سال جاری، با وجود رشد فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته هنوز به اهداف تعیین شده در برنامه نرسیده ایم و باید براساس برنامه پیش برویم تا جایگاه بیمه البرز ارتقا یابد.

مدیرعامل بیمه البرز افزایش فروش بیمه های خرد به ویژه بیمه های زندگی را یکی از اهداف شرکت در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و اظهار داشت: همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

پورکیانی همچنین از ایجاد داشبورد مدیریتی برای مدیران و روسای شعب خبر داد که از طریق آن عملکرد شرکت به صورت کلی و عملکرد مدیریت‌های فنی ، شعب و نمایندگان را به تفکیک رشته‌های مختلف بیمه ای رصد و از آن گزارش گیری خواهد کرد.

در ادامه این نشست، ساسان ترابی زاده، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات به ارایه گزارش عملکرد سه ماهه سال جاری بیمه البرز و مقایسه آن با سال‌های گذشته و همچنین تشریح امکانات داشبورد مدیریتی پرداخت.

احمد صفرزاده معاون فنی نیز با قدردانی از مدیرعامل به خاطر توجه ویژه به اعتلای نام بیمه البرز،‌ گفت: شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اول سال جاری بر میزان فروش صنعت بیمه تاثیر گذاشت.

وی با تاکید بر این‌که ارایه خدمات و پاسخگویی به موقع به مشتریان و بیمه‌گزاران، مزیت رقابتی بیمه البرز برای حفظ مشتری است،‌ تصریح کرد: جهت دستیابی به این مزیت رقابتی و تعالی شرکت،‌ مدیریت‌های فنی باید به طور پیوسته بر عملکرد شعب ونمایندگان نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به تفکیک واحد فروش بیمه های عمر از مدیریت بیمه‌های عمر اظهار امیدواری کرد شاهد رشد و توسعه فروش بیمه های عمر در سال جاری و سال‌های آینده باشیم.

در ادامه این نشست هم‌اندیشی، مدیران ستادی و فنی بیمه البرز به بیان چالش و فرصت های پیش رو و طرح و مسایل و دیدگاه های خود پرداختند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی