به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی با اشاره به عملکرد صندوق قرضالحسنه شاهد در سال ۱۴۰۱ گفت: به لطف خداوند متعال، همکاری تمامی کارکنان و دستاندرکاران و همچنین حمایتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و در رأس آن دکتر قاضیزاده هاشمی معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد، این مجموعه توانسته است در ۱۰ ماهه نخست سال جاری (۱۴۰۱) با پرداخت بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه به خانوادههای معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، ضمن عبور از عملکرد کل سال ۱۴۰۰ خود، با اختلاف در جایگاه نخست پرداخت تسهیلات در بین صندوقهای قرضالحسنه کشور قرار گیرد.
مدیرعامل صندوق قرضالحسنه شاهد افزود: صندوق قرضالحسنه شاهد در سال ۱۴۰۰ کمتر از ۲۶ هزار میلیارد تسهیلات پرداخت کرده بود که گزارش عملکرد سال جاری نشاندهنده عبور از این عملکرد در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ دارد.
وی اظهار کرد: صندوق قرضالحسنه شاهد به عنوان بزرگترین و قدیمیترین صندوق قرضالحسنه کشور تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حالی مفتخر به خادمی خانوادههای معظم و معزز شاهد و ایثارگر است که توانسته با حمایتهای خالصانه و مجدانه دکتر سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونان ایشان و مدیران کل ستادی و استانها، علاوه بر جلب رضایت حداکثری این عزیزان، رکورددار پرداخت تسهیلات قرضالحسنه در کشور و طلایهدار عمل به این سنت نیک الهی باشد.
نائب رئیس هیئت مدیره صندوق قرضالحسنه شاهد در ادامه گفت: به عنوان یکی از نهادهای خدمتگزار خانوادههای عزیز و شریف شهدا و ایثارگران مفتخریم طی سالهای اخیر علیرغم کمبودها و مشکلات بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته اقداماتی نظیر طراحی ساختار جدید با توجه به تغییرات محیطی و سند چشمانداز، تمرکز بر آموزش و توانمندسازی کارکنان جهت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به اعضا بر اساس اصل مشتری مداری، تدوین سند چشمانداز ۴ ساله و بازبینی آن در سال ۱۴۰۱ و اطلاعرسانی مستمر با بهرهگیری از ظرفیتهای رسانهای را به سرانجام برسانیم.
دکتر کریمی با اشاره به ایجاد اتاق شیشهای جهت ارائه گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه در خصوص تسهیلات پرداختی به اعضا، گفت: راهاندازی خدمات الکترونیک ضمن حفظ خدمات سنتی با توجه به میانگین سنی اعضا، راهاندازی مرکز تخصصی تحول و نوآوری تحت عنوان پروژه دورنما، انجام نیازسنجی و رضایتسنجی اعضا جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات، راهاندازی مرکز تماس و امور مشتریان، راهاندازی بخش چندرسانهای جهت ارائه اطلاعات و پاسخ به سؤالات و توجه جدی به مسئولیتهای اجتماعی در راستای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخش دیگری از اقدام بوده است.
مدیرعامل صندوق قرضالحسنه شاهد خاطرنشان کرد: با اصلاح فرآیندها و تسهیل ارائه خدمات و تعامل و همافزایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانک مرکزی و سازمانهای تابعه بنیاد، تلاش مضاعفی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به اعضای صندوق انجام شده است.
وی در پایان با اشاره به میزان رضایتمندی اعضای صندوق، گفت: بر اساس نظرسنجیهای انجام شده با مشارکت مرکز مطالعات و پژوهشهای بنیاد شهید و امور ایثارگران، این مجموعه طی سالهای اخیر توانسته ضمن کسب رضایت بیش از ۹۰ درصد جامعه ایثارگری عضو، یکی از موفقترین نهادهای ارائه دهنده خدمات به خانوادههای معظم و معزز شاهد و ایثارگر کشور باشد.
انتهای پیام/