شرکت بیمه کوثر با ترکیب مناسب فروش و کنترل خسارت، کسب رضایت مشتریان و سوداوری در بخش بیمهگری را در برنامه خود قرار داده است.
به گزارش روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل سازمان تامیناجتماعی نیروهایمسلح ضمن بیان مطلب فوق، افزود: بیمه کوثر در دو سال اخیر توانسته در توانگری مالی و سودآوری جایگاه برتر صنعت بیمه کشور را از آن خود کند.
ابراهیم محمودزاده تاکید کرد: بیمه کوثر همچنین توانسته است رضایت بیش از ۸۰درصدی در بخش صدور و بیش از ۷۰درصدی مشتریان را در بخش پرداخت خسارت بهدست آورد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در پاسخ به این پرسش که «در نبود بیمهگرهای خارجی، شرکتهای بیمه داخلی برای پوشش پروژههای بزرگ دچار مشکل میشوند و به تشکیل کنسرسیوم روی میآورند، شما فضا را چگونه ارزیابی میکنید؟»، گفت: بیمهگرهای خارجی معمولا در پروژههای مربوط به حملونقل اعداد قابل توجهی دارند و اعتبارشان بد نیست، ضمن اینکه با شبکه تجاری بینالمللی در ارتباط هستند و نمانامشان هم اثرگذار است. در این روند، برای شرکتهای ایرانی که در شبکه جهانی قرار ندارند، کار سختتر و هزینهها بالاتر است، ولی با اینحال در داخل کشور فضای بسیاری برای بیمه شدن و بیمهگری وجود دارد که در دل آنها میتوان بازارهای پنهان متعددی یافت.
وی افزود: شرایط قابل قبول بیمه کوثر در حال حاضر نشان میدهد که این شرکت توانسته است خود را از بسیاری از ریسکهای موجود صنعت که سایر شرکتهای همگروه با آن دست به گریبان هستند مصون بدارد.
مدیرعامل ساتا تاکید کرد: روند مطلوب گذشته و بیمهشدن شرکت در مقابل بسیاری از ریسکها در آینده و همچنین، داشتن پتانسیلهای بالقوه و بالفعل در بیمه کوثر از یکسو پناهگاهی امن برای بیمهگذاران و از سوی دیگر، یک محیط سرمایهگذاری مناسب برای سرمایهگذاران باشد.
محمودزاده با بیان اینکه در بیمههای مربوط به پروژههایی چون پتروشیمیها، پالایشگاهها و… معمولا شرکتهای داخلی به کنسرسیوم روی میآورند، خاطرنشان کرد: اگر این اعتبار بالاتر رود و بیمه مرکزی کمک کند، با اعتماد به صنعت بیمه کشور، رونق جدیدی حاصل و ریسک برای هلدینگها کاهش خواهد یافت.
وی یادآور شد: قطعا با مدیریت ریسک در صنعت بیمه کشور، شرکتهای داخلی به سود خوبی دست مییابند و امید است این اتفاق خوب در عملکرد سالجاری شرکتهای بیمهای کشور به منصه ظهور برسد.