۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | 23:41
کد خبر : 10945

راهبرد اصلی بیمه آسیا کاهش چالش های شبکه فروش

مدیر عامل بیمه آسیا بر وصول مطالبات، نظارت بر عملکرد بیمه گری در راستای کنترل ترکیب پرتفوی و خسارت ها تأکید کرد.

به گزارش برداشت روز، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه، در سفری به استان زنجان، از شعبه بیمه آسیا درشهرستان ابهر بازدید و با کارکنان و شبکه فروش این شعبه دیدار و گفت و گو کردند.

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا در شعبه ابهر، با اشاره به جایگاه ارزشمند شبکه فروش، بر افزایش فروش نمایندگان با برخورداری از حمایت شعب تأکید کرد.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ، کاهش چالش ها و مشکلات کارکنان و شبکه فروش را در فعالیت های بیمه گری و مالی، از راهبردهای اصلی شرکت بیمه آسیا عنوان کرد و بر وصول مطالبات، نظارت بر عملکرد بیمه گری در راستای کنترل ترکیب پرتفوی و خسارت ها تأکید کرد.

وی با تأکید بر جدی گرفتن آموزش، افزایش چشم گیر فروش بیمه های زندگی را از دستاوردها و نتایج فرآیند آموزش نمایندگان بیمه های عمر بیان کرد و افزود: در فرآیند آموزش، ضروری است که نمایندگان فعال و با سابقه، تجربیات خود را به نمایندگان جدید انتقال دهند.

در این دیدار، کارکنان و شبکه فروش شعبه ابهر نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بیمه آسیا در این شعبه، از نزدیک به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی